گرانی نان تخلف است، نرخنامه جدیدی مصوب نکردیم

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: مردم نگرانی برای تامین نان نداشته باشند، سهمیه آرد نانوایی های شهرستان طبق روال معمول توزیع می گردد و با خبازی های متخلف برخورد قانونی جدی صورت می گیرد.

گرانی نان تخلف است، نرخنامه جدیدی مصوب نکردیم

خبرنگاران - اصغر پابرجا گفت: هم اکنون در استان تهران نرخنامه جدیدی برای نان اعلام نشده، بنابراین افزایش قیمتی نه در سطح تهران بلکه در هیج جای کشور نداشته ایم.

به گفته رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران، تا خاتمه سال برنامه ای برای افزایش قیمت نان نداریم و خبری هم مبنی بر افزایش نان در بعضی از شهر های کشور به هیچ عنوان صحت ندارد چرا که در تمامی نانوایی های سطح کشور آرد یارانه ای ارائه می گردد.

او گفت: نرخنامه در همه جای کشور یکسان است، اما در بعضی نقاط نان به صورت سفارشی آماده می گردد که این قیمت متغیر است و با نانوایی های متخلف برخورد خواهد شد.

در روزهای گذشته خبری مبنی بر افزایش قیمت نان نانوایی های کشور منتشر شد.

عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس در مورد شرایط منطقه ها محروم در سیستان و بلوچستان مدعی شده بود: در ایرانشهر مردم بایستی پارتی داشته باشند تا بتوانند نان از نانوایی خریداری کند؛ قیمت یک عدد نان به 10 هزار تومان رسیده است و صف های طولانی را در نانوایی ها شاهد هستیم.

خبرنگاران مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1787

به "گرانی نان تخلف است، نرخنامه جدیدی مصوب نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانی نان تخلف است، نرخنامه جدیدی مصوب نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید