وسواسی ها نگران روشن ماندن گاز نباشند

به گزارش مجله جهانگیر، سنسورهوشمند Safe Oven بر اجاق گاز خانه شما نظارت نموده و در صورت خاموش نکردن شعله و فراموشی احتمالی هشدار داده و کاربر را مطلع می نماید.

وسواسی ها نگران روشن ماندن گاز نباشند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

امروزه اغلب کاربران از جمله افراد شاغل و حتی سالمند پس از گذاشتن غذا روی اجاق گاز و اتمام آشپزی به این موضوع می اندیشند که آیا اجاق گاز را خاموش نموده و خانه را ترک نموده اند؛ برای حل این مشکل یک سنسور هوشمند طراحی شده است تا با اتصال به پشت یا زیر اجاق گاز بر آشپزی کاربران نظارت نموده و در صورت خاموش نکردن شعله هشدار می دهد. به این ترتیب کاربران می توانند با خیالی آسوده این فناوری را به اجاق گاز خود متصل نموده و بدون هیچ نگرانی از فراموشی احتمالی در خاموش کردن شعله گاز، به کارهای بیرون از خانه خود بپردازند.

برای بهره گیری از این سیستم تنها کافی است تا کاربران اپلیکیشن این سیستم را در تلفن همراه خود با سیستم عامل های (Androidو iOS) نصب نموده و برنامه ای مشخص برای پخت و پز خود تنظیم نمایند. به طور مثال کاربران می توانند زمانی برابر نیم ساعت را برای پخت یک سوپ مشخص نموده و با خیال راحت منزل را ترک نمایند. به محض اتمام زمان مشخص شده این فناوری به وسیله وای فای یا بلوتوث پیغام هشداری را به تلفن همراه کاربر ارسال می نماید. کاربران می توانند از راه دور و تنها با فشار دادن دگمه ای در تلفن همراه خود اجاق گاز را خاموش نموده و با این اقدام از رخداد آتش سوزی های احتمالی جلوگیری نمایند. این فناوری در صورت مراجعه نکردن کاربر، به طور اتوماتیک عمل نموده و شیر اصلی گاز را می بندد. این سیستم وسیله ایمنی بسیار جالبی برای تمامی خانه ها به شمار می رود. با وجود این سیستم، دیگر کاربران نباید نگران فراموش کردن شعله اجاق گاز خود بوده و علاوه بر این از آتش سوزی های ناخواسته جلوگیری می نمایند. در حال حاضر این فناوری در سایت کیکی استارتر با قیمتی برابر 99 دلار پیش فروش می گردد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 337

به "وسواسی ها نگران روشن ماندن گاز نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسواسی ها نگران روشن ماندن گاز نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید