هشدار گوگل به کاربران جی میل؛ این مسائل را فوری گزارش دهید

به گزارش مجله جهانگیر، هنگامی که کاربران پلتفرم ایمیلِ گوگل جی میل، ثبت نام می نمایند، با شرایط و خط مشی های آن نیز موافقت می نمایند. سیاست های خاصی برای محافظت از کاربران در نظر گرفته شده، در حالی که بعضی دیگر به منظور جلوگیری از سوء استفاده کاربران از پلتفرم است.

هشدار گوگل به کاربران جی میل؛ این مسائل را فوری گزارش دهید

به کاربران جی میل هشدار داده شده است که از خط مشی های آن سوء استفاده ننمایند یا خطر ممنوعیت برای همواره را بپذیرند.

به نقل از روزنامه سان، هنگامی که کاربران پلتفرم ایمیلِ گوگل جی میل، ثبت نام می نمایند، با شرایط و خط مشی های آن نیز موافقت می نمایند.

سیاست های خاصی برای محافظت از کاربران در نظر گرفته شده، در حالی که بعضی دیگر به منظور جلوگیری از سوء استفاده کاربران از پلتفرم است.

این غول فناوری در یک پست وبلاگی این موضوع را شرح داد و در جایی اشاره نمود که کاربران مجاز به ارسال هرزنامه یا سوء استفاده از این سرویس نیستند.

کاربران Gmail بعلاوه مجاز به توزیع ویروس ها به وسیله پلتفرم یا سایر برنامه های گوگل مانند Docs، Sheets و Photos نخواهند بود.

این شرکت می نویسد: اگر گوگل یک کاربر جی میل را شناسایی کند که این قراردادها را نقض می نماید، ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که فوراً کاربر را به حالت تعلیق درآوریم.

گوگل در ادامه اضافه نمود: اگر مشکل در دامنه باشد، ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که کل حساب را به حالت تعلیق درآوریم و دسترسی سرپرست به همه سرویس های Google Workspace را ممنوع کنیم.

اگر این مورد فقط برای یک کاربر باشد، گوگل اعلانی به آدرس ایمیل ثانویه ثبت شده برای سرپرست دامنه ارسال می نماید.

اگر اسپم را شناسایی کردید

گوگل بعلاوه نکات مفیدی را برای کاربرانی که هرزنامه یا سوء استفاده می بینند و می خواهند آن را گزارش نمایند به اشتراک گذاشته است.

این شرکت اظهار داشت: سوء استفاده یک کاربر جی میل را که این قراردادها را در دامنه شما یا دامنه دیگری نقض می نماید به گوگل گزارش دهید.

گوگل اضافه نمود: با استفاده از دامنه ای که سوءاستفاده در آن رخ می دهد، پیامی به abuse@ یا postmaster@ ارسال کنید.

منبع: همشهری

منبع: فرادید
انتشار: 12 فروردین 1402 بروزرسانی: 12 فروردین 1402 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1988

به "هشدار گوگل به کاربران جی میل؛ این مسائل را فوری گزارش دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار گوگل به کاربران جی میل؛ این مسائل را فوری گزارش دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید