موافقتنامه تاسیس و چارچوب فعالیت مراکز فرهنگی ایران و روسیه امضا شد

به گزارش مجله جهانگیر، موافقتنامه تاسیس و چارچوب فعالیت مراکز فرهنگی ایران و روسیه امروز در تهران به امضای ظریف و لاوروف رسید.

موافقتنامه تاسیس و چارچوب فعالیت مراکز فرهنگی ایران و روسیه امضا شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، موافقتنامه تاسیس و چارچوب فعالیت مراکز فرهنگی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه امروز (سه شنبه) در تهران توسط محمدجواد ظریف و سرگئی لاوروف وزرای امور خارجه دو کشور به امضا رسید.

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه که به دعوت همتای ایرانی خود و به منظور گفت وگو با مقامات کشورمان در تهران حضور دارد، صبح امروز (سه شنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه با محمدجواد ظریف ملاقات و گفت وگو کرد.

لاوروف قرار است در این سفر با حسن روحانی رئیس جمهور نیز ملاقات و گفت وگو کند.

سعید خطیب زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی دیروز (دوشنبه) 23 فروردین ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران گفته بود که لاوروف در سفرش به تهران با ظریف و رئیس جمهور ملاقات می نماید و در جریان سفر سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه توافقنامه همکاری جامع بین دو کشور امضا خواهد شد. این توافقنامه فروردین منقضی شده و در این سفر امضا می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1378

به "موافقتنامه تاسیس و چارچوب فعالیت مراکز فرهنگی ایران و روسیه امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقتنامه تاسیس و چارچوب فعالیت مراکز فرهنگی ایران و روسیه امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید