مقایسه طولی دولت ها صحیح نیست

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران/فارس نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود که مقایسه طولی دولت ها نه مبنای علمی دارد و نه صحیح است.

مقایسه طولی دولت ها صحیح نیست

مسعود رضایی عصر چهارشنبه 14 آبان در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس که با حضور وزیر امور مالی و دارایی برگزار گردید، فارس را نماد هویت ایران و زبان فارسی که افتخار مشترک همه اقوام ایرانی است دانست.

او با بیان اینکه مقایسه هایی انجام می گردد که به لحاظ علمی صحیح نیست، اضافه کرد: مقایسه طولی دولت ها اشتباه است اما مقایسه عرضی دولت ها به عنوان مثال؛ توسعه بخش های مختلف علمی، درست است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر اینکه تا مسائل ساختاری حل نگردد وضعیت تغییر نخواهد کرد، به تقسیم اقتصاد به سه بخش در قانون اساسی اشاره نمود و گفت: مداخلاتی در قانون خدمات کشوری وجود دارد که باید اصلاح گردد، به عنوان مثال؛ دولت نباید در بخش خصوصی مداخله کند و تنها ناظر بر عملکرد آنها باشد.

رضایی به مباحث مربوط به مالیات بر ارزش اضافه کرده هم اشاره و مطرح نمود: اگر چیزی به فراوری اضافه شده باید مالیات گرفته گردد و برخلاف آن خطاست و موجب بالا رفتن قیمت تمام شده کالا می گردد.

نماینده مردم شیراز در مجلس تاکید نمود که اگر مجلس و قوه قضاییه این قبیل مسائل را حل نکنند، همچنان موضوع تکراری جلسات خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 282

به "مقایسه طولی دولت ها صحیح نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه طولی دولت ها صحیح نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید