عروسی پسر زینت در جشنواره بین المللی فیلم انسان شناسی بصری مسکو اکران می گردد

به گزارش مجله جهانگیر، تهران (پانا) - فیلم سینمایى عروسی پسر زینت به کارگردانی و تهیه کنندگى فرهاد ورهرام در بخش رقابتی اصلی نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم انسان شناسی بصری مسکو در کشور روسیه به نمایش در می آید.

عروسی پسر زینت در جشنواره بین المللی فیلم انسان شناسی بصری مسکو اکران می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

فیلم مستند عروسی پسر زینت Wedding of Zinats Son به کارگردانی، تهیه کنندگى، پژوهشگری و نویسندگی فرهاد ورهرام مستندساز سرشناس و باتجربه سینما، در جدیدترین حضور بین المللی خود به نمایندگی از سینمای ایران، در بخش رقابتی اصلی نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم انسان شناسی بصری مسکو در ساعت 19 امروز آدینه 24 اردیبهشت ماه جاری (14 می 2021) در گالری ترتیاکف Tretyakov در کشور روسیه اکران می گردد.

پخش بین المللی این مستند، بر عهده شرکت بین المللی پخش هنر هفتم با مدیریت علیرضا شاهرخی است.

این جشنواره، توسط مجمع بین المللی انسان شناسی بصری مسکو، با همکاری دانشگاه دولتی لومونوسف Lomonosov مسکو، انستیتوی مردم شناسی و آموزشگاه علوم روسیه و همچنین با نمایش آثار شاخصی از فرهنگ مردم اقصی نقاط دنیا از ساخته های کارگردانان کشورهای مختلف دنیا، در بخش های مختلف رقابتی و غیررقابتی از جمله؛ بخشرقابتی اصلی، بخش رقابتی فیلم های اول، بخش سینما، بخش نمایش ویژه، بخش فروم و ... از روزهای 21 تا 26 اردیبهشت ماه جاری (11 تا 16 می 2021) در گالری ترتیاکف در شهر مسکو پایتخت کشور روسیه برگزار می گردد.

مجمع بین المللی انسان شناسی بصری تحت عنوان دوربین واسطه، هر دو سال یک بار و با هدف نشان دادن تنوع و وحدت فرهنگ مردم دنیا، دیدار مخاطبان سینما با زندگی روزمره مردم در دورافتاده ترین نقاط زمین و برقراری گفت وگو با آنها به وسیله هنر سینما این رویداد سینمایی را در شهر مسکو در کشور روسیه برگزار می نماید.

این جشنواره، با توجه به طیف گسترده ای از متخصصان و مخاطبانی که به همراه دارد؛ به تنوع و زیبایی سنت های مختلف فرهنگ مردم دنیا اهمیت ویژه ای می دهد و با توجه به عنوان این رویداد سینمایی که دوربین واسطه است، به ویژه از فیلم هایی که گفت وگوی فرهنگ ها را به وسیله تحقق مسئولیت اخلاقی نویسنده و پژوهشگر اثر، به خوبی اجرا شده باشد، استقبال می نماید و از همه مهمتر این که، مسئولیت اخلاقی یک کارگردان با دوربینش مقابل فرهنگی که در حال فیلمبرداری است و با هنرمندی به مخاطب خود انتقال می هد، برای آنها حائز اهمیت است.

تعدادی از عوامل فیلم مستند عروسی پسر زینت عبارتند از: پژوهشگر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: فرهاد ورهرام، فیلمبردار: رضا تیموری، صدابردار: مهرداد عباسپور، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، تدوین گر: طاهره حسینی و گوینده: زینت دریایی.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1411

به "عروسی پسر زینت در جشنواره بین المللی فیلم انسان شناسی بصری مسکو اکران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عروسی پسر زینت در جشنواره بین المللی فیلم انسان شناسی بصری مسکو اکران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید