تور مکزیک ارزان: طرز تهیه ذرت مکزیکی پنیری کشدار در خانه

به گزارش مجله جهانگیر، یکی از میان وعده های خیابانی لذیذ و پرطرفدار در سراسر دنیا ذرت مکزیکی است. ترکیب ذرت خوش طعم آب پز شده با سبزیجات و ادویه های مختلف و در نهایت پنیر پیتزا، طعم فوق العاده ای را می سازد که نمی توانید دوستش نداشته باشید. این میان وعده را که به عنوان شام هم می توان آن را میل کرد، در چند مرحله ساده و در خانه آماده کنید و از آن لذت ببرید. در این مطلب از مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم طرز تهیه ذرت مکزیکی را آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

تور مکزیک ارزان: طرز تهیه ذرت مکزیکی پنیری کشدار در خانه

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ذرت مکزیکی

ذرت مکزیکی، یک میان وعده خوشمزه و محبوب در سراسر دنیا است که خیلی راحت تهیه می گردد. ذرت مکزیکی به علت اینکه گرم سرو می گردد، در فصل پاییز و زمستان هواداران بیشتری دارد.

مواد لازم

  • ذرت بخارپز: 500 گرم
  • قارچ: 250 گرم
  • پنیر پیتزا: 100 گرم
  • کره: 50 گرم
  • سس مایونز: 4 قاشق غذاخوری
  • پودر آویشن: یک قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه: از هر کدام یک قاشق چای خوری

طرز تهیه ذرت مکزیکی

1.

برای آماده کردن یک ذرت مکزیکی خوشمزه، ابتدا قارچ ها را می شوییم و خرد می کنیم. سپس درون تابه کره می ریزیم و قارچ ها را داخل تابه، با حرارت بالا تفت می دهیم تا آب قارچ کاملا کشیده و سرخ گردد.

2.

در ادامه بعد از اینکه قارچ ها کاملا سرخ شد، ذرت های بخارپز شده را اضافه می کنیم و کمی روی حرارت قرار می دهیم.

3.

در این مرحله بعد از اینکه قارچ و ذرت کمی تفت داده شد، سس مایونز و ادویه ها را اضافه و مخلوط می کنیم تا تمامی مواد با هم ترکیب گردد.

4.

بعد از اینکه تمامی مواد با هم ترکیب شد، برای طعم و مزه بیشتر، پنیر پیتزا را اضافه می کنیم و خوب مخلوط می کنیم تا ذرت مکزیکی خوشمزه و کشدار ما آماده گردد.

-

خبرنگاران مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای خبرنگاران در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای خبرنگاران، به طور مستقیم از خبرنگاران کسب عایدی می نمایند.

خبرنگاران به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به خبرنگاران مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1779

به "تور مکزیک ارزان: طرز تهیه ذرت مکزیکی پنیری کشدار در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مکزیک ارزان: طرز تهیه ذرت مکزیکی پنیری کشدار در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید