رکورد بیمه ملت در سودآوری با رشد سود خالص 442 درصدی در بهار شکسته شد

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، مهدی کشاورز بهادری اظهار کرد: همزمان با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بیمه ملت که با مهر تائید سهامداران بر رشد چشمگیر 337 درصدی سود خالص این شرکت همراه بود، صورت های مالی دوره منتهی به 31 خرداد 1402 بیمه ملت در سامانه کدال منتشر شد.

رکورد بیمه ملت در سودآوری با رشد سود خالص 442 درصدی در بهار شکسته شد

عضو هیات مدیره و ناظر مالی این شرکت اضافه کرد: بر اساس صورت های مالی سه ماهه، رشد سود خالص بیمه ملت رکورد جدیدی را ثبت نموده است. سود خالص شرکت در مقایسه با بهار سال 1401، با رشد 442 درصدی، به بیش از 772 میلیارد ریال رسیده و سود عملیاتی نیز رشد 468 درصدی را تجربه نموده است.

وی گفت: عایدی حق بیمه ناخالص شرکت نیز، به مرز 9 هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به بهار سال گذشته، 47 درصد بیشتر شده و عایدی های بیمه ای نیز 69 درصد رشد پیدا نموده، در حالی که خسارت و مزایای پرداختی ناخالص، تنها 3 درصد افزایش پیدا نموده است.

کشاورز بهادری، تاکید نمود: موفقیت های بیمه ملت، در سایه ثبات مدیریتی و حمایت های سهامداران و اعضای هیات مدیره و کوشش مجموعه کارکنان، مدیران سطوح مختلف و نمایندگان و شبکه فروش گسترده و قدرتمند این شرکت به ثمر نشسته است.

عضو هیات مدیره بیمه ملت تاکید نمود: با انتشار صورت های مالی سه ماهه 1402 این شرکت، بیمه ملت گام های استواری را در مسیر رشد و سودآوری برداشته که موفقیت این شرکت را در سال های آینده نیز تضمین می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 2034

به "رکورد بیمه ملت در سودآوری با رشد سود خالص 442 درصدی در بهار شکسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد بیمه ملت در سودآوری با رشد سود خالص 442 درصدی در بهار شکسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید