رسانه آمریکایی: پنس جایی برای زندگی ندارد!

به گزارش مجله جهانگیر، بیزینس اینسایدر به نقل از جمهوریخواهان نزدیک به معاون ترامپ اظهار داشت، معاون رئیس جمهور سابق ایالات متحده مکان دائمی برای زندگی ندارد.

رسانه آمریکایی: پنس جایی برای زندگی ندارد!

به گزارش ایسنا، به گفته آنها ، خانواده پنس پس از خارج شدن از محل اقامت معاون رئیس جمهور در رصدخانه نیروی دریایی ایالات متحده، جایی برای رفتن نداشتند.

یک مشاور دونالد ترامپ تا آنجا پیش رفت که گفت مقام سابق بی خانمان است.

این مشاور به بیزینس اینسایدر (وب گاه خبری آمریکایی) گفت: او خانه ای ندارد ، جایی برای زندگی ندارد.

این فرد در میان چندین جمهوری خواه است که از این که معاون سابق رئیس جمهور نه محل زندگی دائمی دارد و نه شغلی، ناراحت است. یکی از دستیاران پنس گفت که خانواده میخواهد تا شش ماه آینده بین ایندیانا و واشنگتن در رفت و آمد باشد و پس از آن برای همواره به ایندیانا نقل مکان می نماید. دستیار اما از ذکر محل دقیق خودداری کرد.

دو جمهوریخواه نزدیک به معاون رئیس جمهور سابق گفتند پنس در خانه برادرش در کلمبوس ، ایندیانا اقامت دارند. منبع دیگری به بیزینس اینسایدر گفت که این خانواده در خانه نوسازی شده که فرماندار فعلی ایندیانا ، اریک هولکامب ، از آن به عنوان تفرجگاه استفاده می نماید، ساکن می گردد. اما برای آن پنس احتیاج به اجازه دارد. سخنگوی هولکومب به سوالات در خصوص اینکه آیا فرماندار به معاون سابق رئیس جمهور اجازه ماندن در کابین را داده است ، پاسخ نداد.

پنس در سال 1999 یک خانه خانوادگی در ادینبورگ ، ایندیانا خریداری کرد. در سال 2000 ، زمانی که وی کرسی در منطقه دوم کنگره ایندیانا را به دست آورد ، خانواده قبل از بازگشت به ایالت به واشنگتن نقل مکان کردند و یک دهه زندگی کردند. وقتی پنس فرماندار شد ، خانواده به خانه خود نقل مکان نکردند ، بلکه در عوض یک عمارت مجلل اجاره کردند.

فرم های افشای اقتصادی که او هر ساله پس از معاون شدن به عنوان رئیس جمهور ثبت می کرد ، نشان می داد که وی هیچ دارایی از جمله خانه ای در ادینبورگ ندارد. معین نیست که خانواده چه زمانی آن را فروخته اند.

بیزینس اینسایدر گزارش داد که این خانواده طی یک دهه خانه ای نداشته اند. این پایگاه به تیم آنالیز دونالد ترامپ استناد می نماید که گفته است برخلاف سایر مقامات ، پنس هرگز ثروتمند نشده و حتی در گذشته مساله اقتصادی نداشته است. گفته می گردد که آنها با ورشکستگی شرکت نفت برادرش 700 هزار دلار ضرر کردند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1231

به "رسانه آمریکایی: پنس جایی برای زندگی ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه آمریکایی: پنس جایی برای زندگی ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید