دومای روسیه: حمله به پوتین، حمله به روسیه است

به گزارش مجله جهانگیر، خبرگزاری خبرنگاران- ویاچسلاو ولودین رئیس دومای روسیه در واکنش به اتهامات رئیس جمهور آمریکا علیه پوتین همتای روس وی گفت: حمله به پوتین، حمله به روسیه است.

دومای روسیه: حمله به پوتین، حمله به روسیه است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه از مسکو، ویاچسلاو ولودین رئیس دومای روسیه روز چهارشنبه در واکنش به اتهامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا علیه ولادیمیر پوتین همتای روس وی گفت: حمله به پوتین، حمله به روسیه است.

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی، درخصوص ادعای جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره مداخله مسکو در انتخابات اخیر واشنگتن، گفت: ولادیمیر پوتین تاوان خواهد داد.

جامعه اطلاعاتی آمریکا در گزارشی جدید مدعی شده روسیه یک عملیات اطلاعاتی پیروز را به وسیله نائبانش برای نفوذ به حلقه نزدیکان دونالد ترامپ راهنمایی نموده و مطابق این ادعا، دستگاه اطلاعاتی روسیه به وسیله عوامل نزدیک به ترامپ اقدام به انتشار اطلاعات نادرست درباره نظام سیاسی آمریکا با هدف تضعیف جو بایدن و نامزدی او در انتخابات اخیر آمریکا نموده است.

بایدن در بخشی از مصاحبه با اتهام زنی علیه رئیس جمهور روسیه درخصوص این ادعا گفت: او به رئیس جمهور روسیه درباره واکنش احتمالی در تماس تلفنی ماه ژانویه خود با پوتین هشدار داده بود.

در ادامه او در پاسخ به این سئوال خبرنگار که پس شما ولادیمیر پوتین را می شناسی. فکر می کنی او قاتل است؟، گفت: فکر می کنم.

بایدن در ادامه این ادعاها، در اشاره به تصمیم واشنگتن در دولت او برای تمدید معاهده تسلیحاتی با روسیه در ماه ژانویه گفت که همزمان می گردد با روسیه در جا هایی که همکاری مشترک به نفع ما است، همکاری کرد.

رئیس کرملین در ادامه اعلام نمود: روسیه در انتخابات اخیر یا دیگر انتخابات آمریکا مداخله ننموده است.

سفارت روسیه ادعای مداخله در انتخابات آمریکا را بی اساس خواند

سفارت روسیه در واشنگتن در بیانیه ای اعلام نمود: ادعا ها درباره مداخله روسیه در انتخابات 2020 در آمریکا که توسط دستگاه اطلاعاتی آمریکا مطرح شده است، بر اساس هیچ واقعیتی تایید نمی گردد.

در این بیانیه آمده است: اسنادی که جامعه اطلاعاتی آمریکا تهیه نموده است یکی دیگر از اتهامات بی اساس علیه مداخله کشور ما در فرایند سیاسی داخلی آمریکا است. این فقط حق به جانب بودن دستگاه های اطلاعاتی آمریکا را ثابت می نماید. هیچ حقیقت یا مدرک خاصی از چنین ادعا هایی ارائه نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1299

به "دومای روسیه: حمله به پوتین، حمله به روسیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومای روسیه: حمله به پوتین، حمله به روسیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید