تور روسیه: دانش بنیان ها در بزرگ ترین نمایشگاه نفت و گاز مسکو حضور می یابند

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، مهدی قلعه نوی رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت و گاز روسیه، گفت: 29 فروردین تا 1 اردیبهشت ماه سال 1401، تعدادی از شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی با حمایت 50 درصدی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به روسیه می فرایند.

تور روسیه: دانش بنیان ها در بزرگ ترین نمایشگاه نفت و گاز مسکو حضور می یابند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی اضافه کرد: این مجموعه ها با حضور در نمایشگاه نفت و گاز مسکو، فرصتی برای ارائه دستاوردهای فناورانه خود و آشنایی با فعالان این حوزه در دیگر کشورهای مشارکت نماینده در این رویداد را به دست می آورند.

قلعه نوی خاطر نشان کرد: نمایشگاه نفت و گاز مسکو یک فرصت منحصر به فرد برای فعالان صنعت نفت و گاز اروپا، آسیا و آمریکا است تا با نمایش محصولات و تجهیزات خود، ارتباطات تجاری بی واسطه ای با صنعتگران دیگر کشورها برقرار نمایند و بازار جهانی خود را توسعه دهند.

رئیس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: شرکت های دانش بنیان و خلاق متقاضی تا 24 اسفندماه امسال وقت دارند ثبت نام نمایند تا با حضور در نمایشگاه نفت و گاز مسکو، از این ابزار کارآمد و موثر بازاریابی برای توسعه بازار محصولات خود بهره بگیرند.

قلعه نوی بعلاوه گفت: این رویداد جهانی فرصتی موثر برای تعامل تجاری در کنار متخصصان صنعت نفت و گاز روسیه و دیگر کشورها و گزینه مناسبی برای شروع پروژه های نو و همکاری های بین المللی با دیگر کشورها است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1807

به "تور روسیه: دانش بنیان ها در بزرگ ترین نمایشگاه نفت و گاز مسکو حضور می یابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: دانش بنیان ها در بزرگ ترین نمایشگاه نفت و گاز مسکو حضور می یابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید