تیم پارس جنوبی جم ارزان و دیر بسته شده است، قطعا بهتر می شویم

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از مسابقه تیم های پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان گفت: خوشحالم که در جم میزبان مسابقه هستیم و امیدواریم فصل خوبی را داشته باشیم.

تیم پارس جنوبی جم ارزان و دیر بسته شده است، قطعا بهتر می شویم

وی افزود: تیم ما اوضاع خوبی از نظر فنی دارد، چند بازیکن را نداریم و گودرزی هم مصدوم شده است ولی کوشش داریم از نفراتی که داریم بهترین استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به تغییرات انجام شده در این تیم اضافه نمود: 16 بازیکن از 18 بازیکن بزرگسال سال قبل از ما جدا شدند. به سه تا چهار هفته احتیاج داریم که تیم با هم هماهنگ گردد.

وی با بیان اینکه از هفته پنجم چهره واقعی تیم پارس جنوبی را خواهیم دید، توضیح داد: مشکل اصلی ما هماهنگی است و امید به آینده داریم و هر چه بازی جلوتر برود اوضاع تیم بهتر می گردد.

تیم ما دیزلی است

کمالوند اعلام کرد: در همه سال هایی که در لیگ برتر مربی گری کردم بدون استثنا نیم فصل دوم بیشتر از نیم فصل اول امتیاز گرفتیم. تیم ما دیزلی است و دیر راه می افتد ولی وقتی راه می افتد امتیازات خوبی می گیرد.

وی ادامه داد: بین 30 تا 40 درصد نسبت به فصل قبل کاهش هزینه داشتیم. قرارداد بازیکن خارجی ما کمتر از 400 میلیون تومان است. با رقم های بسیار پائینی تیم را بسته ایم. دخسوس با نصف قیمت به تیم ما آمد. 10 بازیکن بین 200 تا 400 میلیونی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید نمود: قطعا سال جاری نسبت به سال قبل بهتر خواهیم شد. قول می دهم که سال جاری از سال گذشته بهتر خواهیم شد.

وی اضافه نمود: من سرمربی تیم هستم و گله مند هستم از وضعیت زمین، به کسی بی احترامی و اهانت ننموده ام. اولین ابزار ما زمین است. زمینی که دروازه آن تور ندارد واقعا در شان تیم لیگ رجحان نیست. دوست داریم مردم بیایند و بازی ما را نگاه نمایند. خواسته معقولی داشتیم که زمین خط کشی گردد و دروازه تور داشته باشد.

پارس جم هفته پنجم شکل می گیرد

کمالوند افزود: یک تیم لیگ رجحان پیدا کنید که در زمین بدون خط کشی و بدون تور دروازه تمرین کند. ما به خاطر مردم در همین زمین بدون خط کشی هم تمرین کردیم.

وی گفت: قول می دهم که سال جاری از بازیکنان بومی بیشتری استفاده کنیم. علاقمند هستیم که از ظرفیت های بومی به خوبی استفاده کنیم و قول می دهیم که تا خاتمه فصل چند بازیکن بومی دیگر را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: همه بازیکنان ما تغییر نموده اند و مقداری زمان می برد که تیم ما شکل بگیرد و از هفته پنجم به بعد شکل اصلی تیم ما را ببینید.

وی گفت: انتظار بازیکنان ما این است که بدانند کی پول می گیرند ولی معین نبودن زمان پرداخت ها نگران نماینده است و طرفداران نگران نباشند و بدانند که بازیکنان ما به خاطر نگرفتن پول اعتصاب نمی نمایند و مسئله ای به وجود نخواهد آمد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 158

به "تیم پارس جنوبی جم ارزان و دیر بسته شده است، قطعا بهتر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم پارس جنوبی جم ارزان و دیر بسته شده است، قطعا بهتر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید