تمدید مهلت ارسال ایده های برتر دانشجویی در مواجهه با چالش های پساکرونا

به گزارش مجله جهانگیر، مهلت ارسال ایده به مسابقه ایده های برتر دانشجویی در مواجهه با چالش های دوران پساکرونا، ویژه دانشجویان دانشگاه تهران تا پانزدهم آذر ماه سال جاری تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال ایده های برتر دانشجویی در مواجهه با چالش های پساکرونا

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مسابقه ایده های برتر دانشجویی در مواجهه با چالش های دوران پساکرونا، ویژه دانشجویان دانشگاه تهران با هدف استفاده از ایده های خلاقانه و بدیع دانشجویان دانشگاه تهران در ارتباط با چگونگی مواجهه با چالش های دوران پساکرونا برگزار می شود.

افزایش سلامت و کاهش ناهنجاری های فردی و اجتماعی ناشی از کرونا، رونق بخشی و پویایی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با استفاده از فناوری اطلاعات و فضای مجازی، تقویت فعالیت های گروهی و مشارکت های اجتماعی، رونق کسب و کارهای نوظهور در حوزه های خانگی، گردشگری، فناوری اطلاعات، صنایع فرهنگی و فناوری های نرم، ارتقای روحیه سرزندگی، نشاط و امیدواری نسل جوان نسبت به آینده و آموزش در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از محورهای این مسابقه است.

دانشجویان دانشگاه تهران برای شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه culfest.ut.ac.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت ایده اقدام کنند. افزون بر اهدای جوایز ارزنده به ایده های برتر، از آن دسته از ایده های برتری که قابلیت اجرا داشته باشند، حمایت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1096

به "تمدید مهلت ارسال ایده های برتر دانشجویی در مواجهه با چالش های پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال ایده های برتر دانشجویی در مواجهه با چالش های پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید