تصویب نخستین نشریه علمی و پژوهشیJonass دانشگاه آزاد اسلامی میبد

به گزارش مجله جهانگیر، نخستین نشریه علمی، پژوهشی Jonass دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد توسط هفتمین کمیسیون انتشارات و اسناد علمی شورای عالی پژوهش تصویب شد.

تصویب نخستین نشریه علمی و پژوهشیJonass دانشگاه آزاد اسلامی میبد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در یزد، نخستین نشریه علمی، پژوهشی Jonass دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد توسط هفتمین کمیسیون انتشارات و اسناد علمی شورای عالی پژوهش در حالی تصویب شد که در این عصر پرشتاب رشد علمی، راه اندازی یک نشریه علمی می تواند بستر مناسبی برای انتشاریافته های پژوهشگران باشد.

پس از سال ها با وجود چند هیئت علمی دانشیار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد و با ارتباط با استادان دانشگاه های تهران، یزد، بوشهر، کانادا، چین، آلمان و آمریکا نخستین مجله این واحد به زبان انگلیسی Journal oF Nature and Spatial sciences یا به اختصار JONASS با مدیرمسئولی علی اکبر جمالی و سردبیری علی طالبی با پیگیری های غلامرضا زارعی معاونت علمی این واحد دانشگاهی و با حمایت احمدعلی فلاح رئیس این واحد دانشگاهی توسط هفتمین کمیسیون انتشارات و اسناد علمی شورای عالی پژوهش تصویب شد.

این مجله آماده است تا مقالات علمی را در زمینه علوم مکانی و طبیعت (منابع طبیعی، محیط زیست، کشاورزی، عمران، جغرافیا، خاک) مرتبط با سامانه های اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور دریافت و منتشر کند.

4121/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 972

به "تصویب نخستین نشریه علمی و پژوهشیJonass دانشگاه آزاد اسلامی میبد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب نخستین نشریه علمی و پژوهشیJonass دانشگاه آزاد اسلامی میبد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید