ترامپ: اگر چین اول به واکسن کرونا برسد، حاضر به همکاری هستیم

به گزارش مجله جهانگیر، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا گفت، در صورتی که هر کشوری از جمله چین بتواند اول به فراوری موفقیت آمیز واکسن کووید-19 دست یابد، دولتش آماده همکاری با آن است.

ترامپ: اگر چین اول به واکسن کرونا برسد، حاضر به همکاری هستیم

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه زمانی که از او پرسیده شد اگر چین بتواند اول به واکسن کروناویروس دست یابد با آن همکاری می نماید یا خیر گفت: ما آماده همکاری با هر طرفی هستیم و این نتایج خوبی را برایمان به همراه می آورد.

ترامپ تاکید نمود پیشرفت خوبی در درمان و فراوری واکسن کووید-19 در ایالات متحده حاصل شده است. او اضافه نمود: ما در فرایند فراوری واکسن و درمان عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

ترامپ همچنین گفت، یک واکسن بالقوه احتمالا بسیار زودتر از انتظار به دست می آید و فورا در دسترس قرار می گیرد و ارتش آمریکا در فرایند توزیع آن نقش خواهد داشت.

پاندمی ویروس کرونا دسامبر گذشته در شهر ووهان چین شروع شد. ایالات متحده از چین بابت آنچه پنهان کردن ابعاد شیوع این ویروس می نامد، انتقاد نموده است. ترامپ مدعی شد که نفوذ چین در سازمان جهانی بهداشت موجب شد شیوع کرونا در ووهان به پاندمی جهانی تبدیل گردد و این بیماری باید در چین کنترل می شد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 890

به "ترامپ: اگر چین اول به واکسن کرونا برسد، حاضر به همکاری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: اگر چین اول به واکسن کرونا برسد، حاضر به همکاری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید