برگزارنمایندگان مراسم تحلیف بایدن: آمریکایی ها مراسم را از خانه تماشا نمایند

به گزارش مجله جهانگیر، برگزارنمایندگان مراسم تحلیف جو بایدن از مردم آمریکا خواستند تا مراسم ویژه تحلیف ریاست جمهوری را از خانه تماشا نمایند.

برگزارنمایندگان مراسم تحلیف بایدن: آمریکایی ها مراسم را از خانه تماشا نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، برگزارنمایندگان مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا سه شنبه اعلام کردند که مراسم تحلیف که قرار است ماه آینده برگزار گردد، با اجرای پروتکل های شدید بهداشتی و ایمنی برگزار خواهد شد تا مانع از شیوع گسترده ویروس کرونا گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، کمیته تحلیف ریاست جمهوری از شهفرایندان آمریکایی خواسته است تا از سفر خودداری نموده و این رویداد را از خانه های شان تماشا نمایند.

برگزارنمایندگان این مراسم همچنین اعلام کردند که دیوید کسلر کمیسر سابق غذا و داروی دولت آمریکا که مشاور ستاد انتخاباتی بایدن بوده، مشاور ارشد پزشکی کمیته تحلیف خواهد بود.

کسلر در اظهاراتی گفت: شیوع ویروس کرونا همچنان تاثیر بزرگی بر بهداشت و سلامت کل کشور ما دارد. آمریکایی ها باید به وظایف خود عمل نمایند تا فرایند شیوع ویروس کرونا را کاهش دهند، از ماسک استفاده نمایند، در خانه بمانند و گردهمایی و دورهمی را محدود نمایند.

وی اضافه کرد: از آمریکایی ها می خواهیم تا در این مراسم از خانه های خود شرکت نمایند تا از خودشان، خانواده هایشان و دوستان شان محافظت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1149

به "برگزارنمایندگان مراسم تحلیف بایدن: آمریکایی ها مراسم را از خانه تماشا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزارنمایندگان مراسم تحلیف بایدن: آمریکایی ها مراسم را از خانه تماشا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید