ترامپ کنگره ملی حزب جمهوری خواه را لغو نمی کند

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس جمهور آمریکا بیان نمود قصد ندارد مجمع ملی حزب جمهوری خواه را به دلیل همه گیری ویروس کرونا لغو کند.

ترامپ کنگره ملی حزب جمهوری خواه را لغو نمی کند

به گزارش به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به رغم همه گیری ویروس کرونا اظهار داشت به هیچ عنوان مجمع ملی حزب جمهوری خواه در ماه اوت (مرداد-شهریور) را لغو نخواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا به شبکه خبری فاکس نیوز گفت: ما نشست این مجمع را برگزار خواهیم کرد. می دانید که ما این مجمع را در کالیفرنیای شمالی برگزار می کنیم. ما قطعا در حال برنامه ریزی (برای این نشست) خواهیم بود. در سرانجام اوت خواهد بود. کسی امروز درباره لغو این نشست پرسید. من در پاسخ گفتم به هیچ وجه نمی خواهم آن را لغو کنم.

اوایل این هفته گزارش های منتشر شد که همه گیری ویروس کرونا، کمیته ملی دموکرات ها را مجبور به تغییر برنامه خود برای برگزاری نشست ویژه انتخاباتی خود کرده است که قرار است 13 تا 16 ژوئیه (تیر) در میلواکی برگزار شود.

از زمان شیوع ویروس کرونا در آمریکا بسیاری از رویداد ها و کنفرانس ها لغو و یا به تعویق افتاده است. مجمع ملی جمهوری خواهان برای انتخاب نامزد این حزب برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 و معاون رئیس جمهور برگزار می شود.

نشست ویژه حزب جمهوری خواه قرار است از 24 تا 27 اوت (شهریور)، دو ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر، برگزار شود.

بر اساس آخرین اطلاعات، آمار مرگ ناشی از ویروس کرونا در آمریکا, 1288 نفر و آمار مبتلایان بیش از 85 هزار نفر است.

پیشتر سازمان بهداشت جهانی اظهار داشت به دلیل سرعت شیوع ویروس کرونا در آمریکا، احتمالا این کشور به زودی به کانون انتشار این ویروس تبدیل خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 673

به "ترامپ کنگره ملی حزب جمهوری خواه را لغو نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ کنگره ملی حزب جمهوری خواه را لغو نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید