بازدید رایگان و آنلاین 2 میلیون اثر هنری موزه بریتانیا!

به گزارش مجله جهانگیر، موزه بریتانیا به تازگی از یک نمایشگاه منحصربه فرد و فرصتی برای بازدیدکنندگان پرده برداری کرده است، این در حالی ست که این موزه به دلیل مقررات ایمنی ویروس کرونا بسته شده است. آن ها مجموعه آنلاین خود را گسترش داده و تا حدود 4.5 میلیون شیء را در آن جای داده اند. برای اضافه کردن تعداد زیادی از تصاویر قابل دسترسی در مجموعه های دیجیتالی، اکنون نهاد عمومی اجازه داده است که تقریباً دو میلیون از این آپلودها برای استفاده غیرتجاری تحت مجوز Creative Commons BY NC SA 4.0 دانلود و در معرض دید عموم قرار داده شوند.

بازدید رایگان و آنلاین 2 میلیون اثر هنری موزه بریتانیا!

به این خاطر که این برنامه در ابتدا می تواند برای بازدیدکننده سنتی کمی گیج کننده به نظر برسد، این موزه یک دستورالعمل راهنما برای انجام جستجوهای مختلف به فرد ارائه می دهد. طبق راهنما، وقتی به وب سایت مجموعه بروید، می توانید مبحث موردنظر خود را در نوار جستجو تایپ کرده و یا برای شروع جستجو از دسته بندی های موجود و اتوماتیک استفاده کنید. می توانید تصاویر را با جستجوی دلخواه و با معیارهایی مانند نوع شیء یا تاریخ آن جستجو کنید .

قطعات مشهور مانند سنگ روزتا را نیز می توان در مجموعه دیجیتال موزه تماشا کرد.

درحالی که موزه بریتانیا نخستین موسسه فرهنگی نیست که به نوعی فضای دیجیتالی را ایجاد می کند تا بازدیدکنندگان بتوانند به دلیل بسته شدن مجموعه از آن استفاده کنند، بخش های جدید اضافه شده، گسترده ترین مواردی هستند که منتشر و بازدید شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه موزه دیجیتال بریتانیا و برای هرگونه اطلاعات به روزرسانی شده درباره بازگشایی آن، به وب سایت آن مراجعه کنید.

آثار هنری بیشتری از آلبرشت دورر و 1.9 میلیون تصویر دیگر از مجموعه های دیجیتال در موزه بریتانیا و در وب سایت قابل مشاهده هستند .

منبع: گردشبان
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 822

به "بازدید رایگان و آنلاین 2 میلیون اثر هنری موزه بریتانیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رایگان و آنلاین 2 میلیون اثر هنری موزه بریتانیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید