افشاگری شبنم قلی خانی درباره فساد سینمای ایران!

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران : ویدیو مصاحبه شبنم قلی خانی و مقایسه سینمای ایران با سینمای دنیا به وسیله او سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد.

افشاگری شبنم قلی خانی درباره فساد سینمای ایران!

شبنم قلی خانی در دانشگاه در رشته تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. شبنم قلی خانی متولد 16 آبان 1356 در تهران است. شبنم قلی خانی در سریال هایی از جمله ما چند نفر ، سالهای برف و بنفشه ، نردبام آسمان ، پنجمین خورشید ، پنج کیلومتر تا بهشت ، سرزمین کهن ووو ایفای نقش نموده است. شبنم قلی خانی در سال 86 ازدواج کرد و در سال 94 دارای فرزند دختری به نام شانا شد. فیلمی از صحبت های شبنم قلی خانی درباره فساد در سینما را ببینید.

شبنم قلی خانی بازیگر زن مشهور ایرانی می گوید فساد در سینمای جهان هم مانند سینمای ایران است و سینمای ایران شرایط خاصی ندارد، این شرایط در همه شغل های دیگر به غیر از سینما هم هست.

شبنم قلی خانی درباره فساد سینما چه گفت؟

شبنم قلی خانی در پاسخ مصاحبه کننده که از مهاجرت هنرمندان به علت مسائل اخلاقی و فساد در سینمای ایران پرسید گفت: در همه جای جهان و همه زمینه ها این موضوع مطرح است و دیده می گردد. حتی در هالیوود هم بازیگرانی بوده اند که علیه تهیه کننده نوشته اند. اینکه آدم چقدر خودش اجازه دهد که به حریم خصوصی اش نزدیک شوند خیلی مهم است. سعی می کنم این مسائل را به همه بچه ها یاد بدهم و دیگر نباید دختر و پسرش کنیم و درواقع جداسازی کنیم.

یکی از بحث های همیشگی میان بازیگران و مردم (که البته بعضی از بازیگران هم با مردم هم نظر هستند) فساد در سینماست که ادعا می گردد نقش های بازیگران با رابطه و فساد تقسیم می گردد و اگر بازیگری رفتار سالم داشته باشد و یا متاهل و اهل خانواده باشد بی نقش می ماند !

این موضوع همواره بحث داغ میان بازیگران و مردم و خبرنگاران بوده و به هیچ نتیجه خاصی نرسیده اما بعضی از بازیگران زن مشهور مانند فلور نظری، هانیه توسلی، ریحانه پارسا افشاگری هایی را در اینباره انجام داده اند. شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران ، بازیگر و فیلمنامه نویس است.

شبنم قلی خانی کیست؟

فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می باشد و در دانشگاه هم تدریس می نماید شبنم قلی خانی در سال 1386 وقتی 30 ساله بود با همسرش آقای رضا ازدواج نموده که ثمره این زندگی یک دختر بنام شانا می باشد.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1552

به "افشاگری شبنم قلی خانی درباره فساد سینمای ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری شبنم قلی خانی درباره فساد سینمای ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید