حمله شقایق دهقان به مارال فرجاد همسر دوم شوهرش !

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران: پست معنادار شقایق دهقان جنجال به پا کرد .

حمله شقایق دهقان به مارال فرجاد همسر دوم شوهرش !

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که در آلمان متولد شد.شقایق دهقان برای تحصیل پدرش راهی آلمان شدند شقایق دهقان دو خواهر و یک برادر دارد و شقایق دهقان رابطه عاشقانه ای با خانواده اش دارد شقایق دهقان بازیگری را در سال 76 شروع کرد

شقایق دهقان یک پست در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که حواشی زیادی در پی داشت . شقایق دهقان در این پست حرف های عجیبی نیز زد . بعضی ها این پست شقایق دهقان را به ماجرای ازدواج مهراب قاسمخانی با مارال فرجاد ربط داده اند . در ادامه پست و عکس جنجال برانگیز شقایق دهقان را می بینید .

عکس کودکی شقایق دهقان

پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به جهان آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آنها به ایران بازگشتند.

این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

شقایق دهقان و خواهرش بنفشه

بنفشه خواهر کوچکتر شقایق دهقان است که اهل ورزش است و بسکتبال را به صورت حرفه ای پیگیری میکند اما شقایق برخلاف خواهرش اصلا اهل ورزش نیست.

شقایق دهقان از بازیگران سرشناس و پرطرفدار جهانی هنر است که علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم تبحر دارد و از خصوصیات اخلاقی او این است که ارتفاع ترس دارد.

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی جاری سابق شقایق دهقان بود.

ازدواج شقایق دهقان

شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی نویسنده کشورمان است و این زوج سالهاست که زندگی مشترکشان را شروع نموده اند.

این بانوی بازیگر همسر دوم مهراب قاسمخانی است و مهراب قاسم خانی از همسر اولش یک دختر به نیروانا داشت و در کنار شقایق دهقان صاحب یک فرزند پسر شد.

شقایق دهقان در کنار مهراب قاسمخانی و بچه هایشان

شقایق دهقان از بازیگران طناز تلویزیون است که نقش های طنز او بیشتر در خاطر مخاطب ماندگار شده است و مهراب قاسم خانی هم از نویسنده های معروف سریال های طنز تلویزیون است که کارهای مشترکی با همسرش دارد.

خبر جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی

شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی زندگی بی حاشیه ای در کنار هم داشتند اما مدتی است که ماجرای جدایی این زوج از یکدیگر قوت گرفته است و در فضای مجازی خبر جدایی آنها منتشر شد اما تابحال تاییدی از سوی این هنرمند درخصوص جدایی شان صورت نگرفته است.

فرزند شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی همسر شقایق دهقان از همسر اولش یک دختر به نام نیروانا داشت و بعد از ازدواج با شقایق دهقان صاحب پسری به نام نویان شد.

بازیگری شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگری را از حدود سال 76 شروع کرد و در اولین تجربه حضورش در تلویزیون به یک کار کودک و نوجوان پیوست و در سریال قطار ابدی نقطه شروع بازیگری او در تلویزیون بود.

سریال پاورچین نقطه عطف بازیگری شقایق دهقان

سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری در سال 81 نقطه عطفی در زندگی شخصی و هنری شقایق دهقان بود.

این بانوی بازیگر در نقش یاسمن در این سریال خوش درخشید و بازی در مقابل هنرمندانی چون مهران مدیری و جواد رضویان به شناخت بیشتر او یاری کرد و در همین سریال بود که با مهران قاسمخانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها گشت.

شقایق دهقان در شب های برره

شقایق دهقان با سریال های مهران مدیری در تلویزیون به محبوبیت و معروفیت رسید و میتوان گفت که بخش بزرگی از معروفیت خود را مدیون سریال های مهران مدیری است.

سریال شب های برره یکی از ماندگارترین سریال های تلویزیون بود که سال 84 از شبکه سه سیما پخش شد و شقایق دهقان در این سریال بازیگر نقش سحرناز دختر سالارخان، خان پایین برره بود.

شب های برره از سریال های ماندگار مهران مدیری و شقایق دهقان بود که به علت بازی های درخشان و به کار بردن کلمات و اصلاحات خاص حسابی در میان مردم جا باز کرد.

منبع: رصد مالی

منبع: رکنا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1675

به "حمله شقایق دهقان به مارال فرجاد همسر دوم شوهرش !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله شقایق دهقان به مارال فرجاد همسر دوم شوهرش !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید