افزایش گردشگری در قاره سبز با نیم میلیارد نفر در سال تازه میلادی

به گزارش مجله جهانگیر، قاره اروپا در سال 2016 آمار گردشگران بین المللی را با 4 درصد افزایش به 500 میلیون نفر اعلام نمود.

افزایش گردشگری در قاره سبز با نیم میلیارد نفر در سال تازه میلادی

وب سایت سازمان دنیای دنیاگردی،اعلام نمود که علی رغم چالش های بی شمار سال گذشته میلادی پیش روی دنیاگردی در اروپا در ، صنعت دنیاگردی بار دیگر مقاومت فوق العاده خود را نشان داد و همچنان عاملی قدرتمند در رشد اقتصاد، اشتغال و رفاه اجتماعی در اتحادیه اروپا بود.

28 کشور عضو اتحادیه اروپا رشد 4 درصدی و فراتر از میانه دنیای را اعلام و ثبت کردندو در مجموع میزبان 499 میلیون دنیاگرد بین المللی در سال 2016 بودند که در واقع 40 درصد از کل دنیاگردان بین المللی دنیا را شامل می گردد.

پس از سال 2009 میلادی و بحران گسترده مالی و مالی، این هفتمین سال پیاپی است که 28 کشور عضو اتحادیه اروپا رشد مداومی در عرصه دنیاگردی دارند و شمار دنیاگردانی که در سال 2016 به اروپا سفر کردند در مقایسه با آمار سال 2008 میلادی، 107 میلیون نفر افزایش داشته است.

طالب ریفاعی، دبیرکل سازمان دنیای دنیاگردی (UNWTO) در این باره گفت:

دنیاگردی امروزه یکی از ستون های استراتژی اشتغال زایی و رشد مالی است. سازمان دنیای دنیاگردی از این که در کنار کمیسیون اروپا به آنالیز و نظارت روندهای دنیاگردی بین المللی و توسعه دنیاگردی پایدار در اروپا می پردازد، بسیار شاد است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1750

به "افزایش گردشگری در قاره سبز با نیم میلیارد نفر در سال تازه میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش گردشگری در قاره سبز با نیم میلیارد نفر در سال تازه میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید