آذری جهرمی: اینترنت رایگان برای تمام دانشجویان از امروز فعال می گردد

به گزارش مجله جهانگیر، وزیر ارتباطات در توئیتی گفت: بسته اینترنت رایگان برای آموزش مجازی دانشجویان تمام کشور از امروز (دوشنبه) فعال خواهد شد.

آذری جهرمی: اینترنت رایگان برای تمام دانشجویان از امروز فعال می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، پس از گسترش کرونا، وزارت ارتباطات با مشارکت اپراتور ها بسته های مختلف برای دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید کشور تعریف کرد. این بسته ها که برای نخستین بار در اسفند 98 و فروردین سال جاری فعال شده بودند، با شروع سال تحصیلی جدید دوباره به سیستم آموزشی کشور تخصیص داده شد.

پس از ارائه اینترنت رایگان به دانش آموزان، معلمان و استادان دانشگاه، امروز (چهاردهم مهرماه) وزیر ارتباطات از فعال سازی بسته دانشجویی اطلاع داد.

محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت: برای آموزش رایگان اینترنت رایگان برای همه دانشجویان کشور، در هنگام استفاده از سامانه های آموزش مجازی دانشگاهها، از امروز فعال می گردد.

وی اضافه نمود: مشاهده لیست سامانه ها فعلی مشمول طرح و همچنین ثبت نام سامانه های جدید توسط دانشگاه ها بوسیله سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات میسر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1000

به "آذری جهرمی: اینترنت رایگان برای تمام دانشجویان از امروز فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری جهرمی: اینترنت رایگان برای تمام دانشجویان از امروز فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید