یاری به بهره برداری از طرح های با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در دانشگاه ها

به گزارش مجله جهانگیر، معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم از تخصیص 80 درصدی 48 طرح ملی تأمین فضاهای آموزشی، یاری آموزشی، پژوهشی و فناوری در دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری در سه ماهه اول امسال اطلاع داد.

یاری به بهره برداری از طرح های با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در دانشگاه ها

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدتقی نظرپور معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم از تخصیص بالای 80 درصدی 48 طرح ملی تأمین فضاهای آموزشی، یاری آموزشی، پژوهشی و فناوری در دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری در سه ماهه اول امسال اطلاع داد.

معاون وزیر علوم گفت: یکی از سیاست های الویت دار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان برنامه و بودجه کشور در دولت تدبیر و امید کوشش برای تکمیل و به بهره برداری رساندن هرچه سریع تر فضاهای آموزشی، یاری آموزشی، پژوهشی و فناوری نیمه تمام برجای مانده در سطح دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری می باشد.

معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم اضافه نمود: کوشش دولت برای اتمام پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد در امسال است. لذا با هدف اتمام و بهره برداری از پروژه های عمرانی نیمه تمام دانشگاه ها و مراکز آموزشی، پژوهشی و فناوری و در راستای یاری به حل مسائل زیرساختی و بهبود سرانه فضاهای آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه ها، 48 طرح ملی تأمین فضاهای آموزشی، یاری آموزشی، پژوهشی و فناوری در دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری در سه ماهه اول سال 1399 تخصیص بالای 80 درصد دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 845

به "یاری به بهره برداری از طرح های با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری به بهره برداری از طرح های با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید