آخرین نظرسنجی درباره ترامپ، جو بایدن 54 درصد آرا را بدست آورد

به گزارش مجله جهانگیر، العالم نوشت: نتایج تازه ترین نظرسنجی ها حاکی از آن است که رئیس جمهور آمریکا با اختلاف 16 درصدی از پیشتازترین نامزد دموکرات ها و اختلاف 9 درصدی از نامزدی که در بین دموکرات ها از کمترین حمایت برخوردار است، عقب افتاده است.

آخرین نظرسنجی درباره ترامپ، جو بایدن 54 درصد آرا را بدست آورد

نتایج جدید نظرسنجی دانشگاه کوئینیپیاک نشان داد که تمامی نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا با اختلاف چشمگیری از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و نامزد جمهوری خواه انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور پیشی گرفته اند.

بنا به گزارش شبکه سی.ان.ان، نتایج این نظرسجی حاکی از آن است که جو بایدن با اختلاف 16 درصدی از ترامپ، 54 درصد آرا را به دست آورده است و این در حالی است که ترامپ در مقابل وی تنها 38 درصد آرا را به دست می آورد. کمترین اختلاف ترامپ با پیت بوته جج بوده است که با اختلاف 9 درصد و کسب 49 درصد آراء از ترامپ با کسب 40 درصد آراء پیشی گرفت.

در تمامی نظرسنجی هایی که اخیراً انجام گرفته است، ترامپ از بایدن عقب بوده است. در نظرسنجی های ماه گذشته میلادی (آگوست)، بایدن به طور میانگین با اختلاف 10 درصد از ترامپ پیش بوده است.

در نظرسنجی هایی که اخیراً در مورد محبوبیت ترامپ انجام گرفته، اکثر مردم آمریکا از عملکرد رئیس جمهور کشور خود رضایت ندارند و بیشترین نارضایتی آنها از نوع رویکرد ترامپ در قبال مسئله مهاجرت و همچنین کنترل سلاح است.

در ماه های اخیر، حوادث مرتبط با تیراندازی جمعی در شهرهای مختلف آمریکا افزایش چشمگیر داشته است و طبق جدیدترین آماری که منتشر شده است، تنها در ماه گذشته میلادی، 51 نفر در حوادث مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا جان خود را از دست داده اند و این در حالی است که دولت ترامپ هیچ اقدامی برای کنترل حمل سلاح در آمریکا انجام نداده است. (جزئیات بیشتر)

علاوه بر این، سیاست های مالی ترامپ از جمله جنگ تجاری با چین، موجب نارضایتی بخشی از صادرکنندگان و کشاورزانی شده که بازار چین مقصد اصلی محصولاتشان بوده است.

با این وجود، رخدادهای سال 2016 موجب شده تا اعتماد عمومی به نتایج نظرسنجی ها خدشه دار گردد. در آن سال نظرسنجی های عمومی تا ساعات پایانی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها را پیروز می دانستند. همین وضع در جریان همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نیز پیش آمد. در حالی که بر اساس نظرسنجی ها تصور می شد هواداران بقا در اتحادیه اکثریت را به دست آورند، نهایتا این حامیان خروج بودند که به پیروزی رسیدند.

2323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 57

به "آخرین نظرسنجی درباره ترامپ، جو بایدن 54 درصد آرا را بدست آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین نظرسنجی درباره ترامپ، جو بایدن 54 درصد آرا را بدست آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید