3 دلیلی که موجب شد هوادارن فریاد بزدند یحیی اوت

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران: پایان لیگ بیست و یکم به نقطه پایانش رسید و یک روز بعد از آنجام آخرین بازی ها هشتگ اخراج یک سرمربی در شبکه های اجتماعی ترند شد. هوادارن پرسپولیس شب گذشته در توییتر با هشتگ اخراج یحیی از مربی این فصل شان انتقاد کردند.

3 دلیلی که موجب شد هوادارن فریاد بزدند یحیی اوت

به گزارش خبرنگاران، خیلی زود این هشتگ به یاری تعداد زیادی از کاربران توییتر در شبکه های اجتماعی بالا و بالا امد تا به ترند اول این شبکه اجتماعی محبوب در میان ایرانی ها تبدیل گردد. یحیی گل محمدی مربی ای که فصل گذشته پرسپولیس را به پنجمین قهرمانی پیاپی اش رسانده بود حالا به علت قرار گرفتن در رده دوم جدول و از دست دادن همه جام های این فصل به شدت مورد انتقاد هوادارن قرار گرفته است. اما چرا طرفداران از عملکرد یحیی عیلرغم اعداد و ارقام قابل توجه اش ناراضی هستند؟

اولین و مهم ترین علت این است که پرسپولیسی ها گمان می نمایند یحیی گل محمدی مردی است که عمارت زیبایی که برانکو ایوانکویچ ساخته را خراب نموده است. برانکو در سال های حضورش در پرسپولیس تیمی ساخت که یکی از شگفت انگیزترین نتایج را در تاریخ لیگ ایران کسب کرد. پنج قهرمانی پیاپی و کسب جام هایی در لیگ حذفی و سوپر جام. به یاری او پرسپولیسی ها دیگر در کل کل با استقلالی ها از خالی بودن تالار افتخارات شان ناراحت نیستند. یحیی گل محمدی، اما خیلی زود آن ها را به جایی رساند که حتی نتواستند از پس فولاد برآیند و قهرمانی سوپر جام را از دست دادند تا یک سال بدون جام را پشت سر بگذارند.

نکته مهم بعدی این بود که تیم برانکو فراتر از بازیکنان و امکانتش به علت روحیه برنده اش در میان طرفداران محبوب بود. مهم نبود که چه کسی در زمین بازی می نماید. این تیم با روحیه برنده وارد زمین می شد و نتیجه لازم را هم کسب می کرد. فراموش نکردیم که آن ها در چه شرایط بحرانی ای به فینال آسیایی رسیدند. در مقابل، اما تیم یحیی به هیچ وجه چنین روحیه ای نداشت. طرفداران شاید با یک سال بدون جام کنار بیایند، ولی نمی تواند کینه کشت روحیه تیم را به دل نگیرند. این بلایی بود که یحیی بر سرپرسپولیس آورد.

سومین موضوعی که یحیی گل محمدی را به چهره های غیرمحبوب در خاتمه فصل تبدیل کرد قهرکردن های مدام او و بهانه جویی ها بود. باز هم این رفتار او در مقایسه با برانکو ایوانکویچ معنی پیدا می نماید. برانکو در پرسپولیس بدون هیچ امکاناتی آغاز به کار کرد، ولی بهانه جویی نکرد و ایستاد و تیم را ساخت تا در حال حاضر پرسپولیس یکی از فزونین زیرساخت های لیگ فزونی را داشته باشد. در مقابل یحیی گل محمدی مدام در طول فصل بهانه گرفت. هر وقت اوضاع خوب بود دم فرو بست و هرگاه نتیجه نگرفت بهانه جویی را اغاز کرد.

این سه علت شاید مهم ترین دلایلی باشد که طرفداران را از یحیی گل محمدی دل زده کرد و هشتگ اخراجش را ترند کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1850

به "3 دلیلی که موجب شد هوادارن فریاد بزدند یحیی اوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 دلیلی که موجب شد هوادارن فریاد بزدند یحیی اوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید