تور ترکیه ارزان: رکاب زنان ایران برای اردوی آماده سازی راهی ترکیه شدند

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی دوچرخه سواری زنان، برای آمادگی در رقابت های جاده قهرمانی آسیا، در ترکیه آخرین مرحله اردوی آمادگی خود را پشت سرخواهند گذاشت.رکاب زنان کشورمان خود را برای حضور در رقابت های جاده قهرمانی آسیا در تاجیکستان آماده می نمایند.

تور ترکیه ارزان: رکاب زنان ایران برای اردوی آماده سازی راهی ترکیه شدند

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

دوچرخه سواران ایران، در سفر به ترکیه آخرین مرحله آمادگی خود را پشت سرخواهند گذاشت و پس از انتها تمرینات خود از ترکیه راهی تاجیکستان می شوند. اعضای تیم ملی بانوان با ترکیب 4 رکابزن راهی ترکیه شدند و ماندانا دهقان یکی از ملی پوشان کشورمان که در استانبول اقامت دارد پس از رسیدن تیم خود را به کادر فنی تیم ملی ملحق کرد.

رقابت های جاده قهرمانی آسیا فروردین ماه سال آینده در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار خواهد شد، رکاب زنان کشورمان در اردوی ترکیه در چند مسابقه یک مرحله ای حضور می یابند تا با آمادگی کامل راهی این رقابت ها شوند.

سمیه یزدانی، ماندانا دهقان، ریحانه خاتونی، ساجده سیاحیان، پانته آ قلی پور رکابزنان اعزامی ایران را تشکیل می دهند. بعلاوه محمود پراش به عنوان سرمربی، دلارام ذاکرانی به عنوان مربی و اشرف ساکی به عنوان سرپرست تیم را همراهی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1833

به "تور ترکیه ارزان: رکاب زنان ایران برای اردوی آماده سازی راهی ترکیه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: رکاب زنان ایران برای اردوی آماده سازی راهی ترکیه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید