2200 واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی لرستان شد

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران: مدیرکل سازمان بهزیستی لرستان گفت: سازمان بهزیستی لرستان با همکاری بعضی از بانک های عامل توانسته است حدود 2 هزار و 232 واحد مسکونی را در به مددجویان بهزیستی لرستان تحویل دهد.

2200 واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی لرستان شد

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، همایون حمودی زاده امروز در جلسه مشترک با دکتر عبدی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس که در سازمان بهزیستی لرستان برگزار گردید، اظهار کرد: در سفر ریاست و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به استان لرستان که در اردیبهشت ماه سال جاری به مدت دو روز برگزار گردید، تمامی مسائل و مسائل حوزه کاری استان و به ویژه مسائل سازمان بهزیستی با جدیت آنالیز و پیگیری شد.

وی اضافه نمود: تا خاتمه سال 90، تعداد 865 واحد مسکونی را تحویل مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی داده شد که این واحدها تا خاتمه سال 92، به 2 هزار و 232 واحد مسکونی افزایش پیدا کرد.

وی اضافه نمود: بیشترین واگذاری واحد های مسکونی از طرف سازمان بهزیستی استان، در سال 91 بود که ما توانستیم تقریبا 6 میلیارد تومان یاری بلاعوض به وسیله بهزیستی کشور اخذ کنیم و در اختیار مددجویان هم استانی قرار دهیم.

حمودی زاده با بیان اینکه بحث مسکن مددجویان به عنوان یکی از اولویت ها، احتیاج ها و ضرورت های اساسی و اولیه مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی است و احتیاجمند توجه و رسیدگی بیشتری است، اظهار کرد: سال جاری هم انشاالله این برنامه ریزی را در دستور کار خود داریم تا این قضیه مسکن مدد جویان را پیگیری و سهم بیشتری برای استان جذب کنیم.

مدیر کل سازمان بهزیستی لرستان توضیح داد: 18 واحد مسکونی هم با پیشرفت فیزیکی 60 درصد و با مشارکت خیر لرستانی که مقیم تهران است آغاز به کار شده، خوشبختانه هم در این زمینه با رایزنی هایی که با بانک مسکن انجام داده ایم اعتبار تسهیلات بانکی آن ها را اخذ و اکنون به حساب سازمان بهزیستی واریز شده است.

وی اضافه نمود: انشا الله ظرف یکی دو روز آینده به وسیله برگزاری مناقصه به پیمانکار واگذار می گردد که بتوانیم تا خاتمه سال جاری این 18 واحد مسکونی به مددجویان و معلولان عزیز واگذار گردد.

وی بیان نمود: طرح ضیافت مهر سال گذشته توانستیم همه سرپرست های شعبات بانک های استان را در راستای این طرح به منزل مددجویان معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی لرستان ببریم، که خیلی مفید و موثر بود به طوری که توانستیم بیش از 60 درصد اعتبارات مشاغل مددجویان را به وسیله بانک ها کسب کنیم.

مدیر کل سازمان بهزیستی لرستان اظهار کرد: هدف بهزیستی استان در راستای اشتغال زایی، ایجاد اشتغال پایدار است، که به لطف خدا توانستیم در طی مدت دو سال 91 و 92، برای تعداد 2 هزار و 424 نفر شغل ایجاد کنیم.

حمودی زاده با اشاره به خدمات بیمه ای انجام گرفته سازمان بهزیستی استان برای مددجویان و معلولان تحت پوشش، بیان نمود: در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و بیمه کردن مشاغل خدماتی، صنعتی، تولیدی و خانگی تا سال 91 این برنامه اجرا نشده بود، که با پیگیری ها و رایزنی هایی که انجام دادیم تعداد 1 هزار و 50 نفر از مددجویان با پرداخت بین 10 تا 18 هزار تومان بیمه شدند.

وی اضافه نمود: در بحث یاری های بلاعوض برای سرمایه کار، سال 92 تقریبا حدود 100 میلیون تومان یاری بلا عوض به مددجویان بیشتر به بخش مشاغل روستایی اختصاص داده شد.

مدیر کل سازمان بهزیستی لرستان گفت: سازمان بهزیستی استان لرستان در راستای فعالیت های خود، در سال گذشته پیروز به کسب رتبه نهم در سطح سازمان های بهزیستی کل کشور شد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 653

به "2200 واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی لرستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2200 واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی لرستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید