10 آیتم مجذوب کننده و ترند برای یک استایل کژوال بهاری

به گزارش مجله جهانگیر، بالاخره بهار فرا رسید و وقت آن رسیده است که کمد خود را آماده بهار کنید و لباس های زمستانی را کم کم داخل چمدان بگذارید! به زودی خورشید در آسمان خودنمایی خواهد نمود و رنگ های زیبا همه جا را پر خواهند کرد و شما می توانید با یک استایل زیبا در این فصل بدرخشید. اگر خیلی از هواداران استایل های رسمی و مجلسی نیستید و دوست دارید با یک استایل کژوال، خاص و منحصر به فرد باشید، به شما پیشنهاد می کنیم تا در ادامه این مقاله همراه مجله خبرنگاران شوید و با 10 ترند مجذوب کننده آشنا شوید.

10 آیتم مجذوب کننده و ترند برای یک استایل کژوال بهاری
  • 21 آیتم مجذوب نماینده که به عنوان لباس عید 1401 می توانید انتخاب کنید

1. دامن های گل گلی

احتمالا برترین گزینه برای استقبال از هوای گرم و بهاری، دامن های گل گلی هستند. دامن ها بسیار شیک و مطابق با مد روز هستند و برای هر موقعیتی مخصوصا برای یک استایل کژوال مناسب هستند. اینکه دامن شما چه مدلی باشد و بلندی آن تا کجا باشد، بستگی به سلیقه و سبک استایل شخصی شما دارد. برای مثال اگر فرم بدنی شما سیبی شکل است و پاهای لاغری دارید، یک دامن پیله دار انتخاب بسیار زیبایی برای شما خواهد بود و می تواند اندام شما را متعادل کند. دامن های مینی (کوتاه) نیز از ترندهای بهار سال جاری هستند و شما می توانید یک دامن گل دار کوتاه را به همراه یک شومیز ساده و شیک ست کنید و استایل بسیار مجذوب نمایندهی داشته باشید.

2. شلوار جین

اصلی ترین و ضروری ترین آیتم برای داشتن یک استایل کژوال، شلوار جین است. اگر دوست دارید استایلی مطابق با مد روز داشته باشید، شلوار جین های بگی، شلوارهای راسته و تا ساق پا، دمپا گشاد، شلوار جین با طرح های رترو و رنگ های روشن از ترندهای سال جاری هستند که در استایلتان می توانید بهره ببرید. برای پوشیدن شلوار جین اصلا نگران نباشید؛ زیرا به سادگی می توانید آن را به همراه کفش های تخت، لژدار و صندل های پشت باز، انواع شومیز و تیشرت ست کنید و استایل مجذوب نمایندهی داشته باشید.

3. پیراهن با رنگ های پاستلی

رنگ های پاستلی از ضروری ترین موارد برای کمد بهاری شما هستند و چه چیزی بهتر از یک پیراهن زیبا به رنگ پاستلی است که حس و حال بهار را به یادتان بیاورد؟ شما می توانید رنگ لباستان را به چند روش انتخاب کنید:

  1. سبک مونوکروم
  2. ترکیب چند رنگ پاستلی
  3. ترکیب رنگ پاستلی با رنگ های خنثی یا برجسته
  4. انتخاب پارچه های طرح دار با زمینه رنگ پاستلی

اگر دوست دارید لباس پوشیده ای بپوشید، می توانید پیراهنتان را بلند انتخاب کنید و اگر دوست دارید استایل دخترانه تری داشته باشید، می توانید پیراهن های کوتاه و عروسکی تر را انتخاب کنید.

4. انواع مدل شومیز؛ مخصوص یک استایل کژوال برای مهمانی و دورهمی

شاید شومیزها انتخاب خوبی برای یک استایل کژوال خیابانی نباشند؛ اما اگر می خواهید در یک مهمانی یا دورهمی محبت آمیز استایل کژوال داشته باشید، شومیزها هوشمندانه ترین انتخاب شما خواهند بود. شومیزها را می توانید هم به همراه شلوار جین، هم شلوار پارچه ای و هم دامن ست کنید و ظاهر بسیار مجذوب نماینده و شیکی داشته باشید. بلوزهای آستین پفی، یقه کراواتی و جزئیات چین دار (در قسمت های آستین، مچ و جلوی لباس) از مدل های بسیار مجذوب نماینده و پرهوادار هستند. بعلاوه پارچه های حریر، کرپ حریر، نخی، خامه دوزی، ساتن و ریون از برترین پارچه ها برای دوخت یک شومیز زیبا هستند.

5. اورال یا جامپ سوت

اورال ها یک انتخاب بسیار شیک و مجذوب نماینده برای یک استایل کژوال هستند. لباس های اورال می توانند هم خیلی شیک باشند به طوری که آن را برای یک مهمانی بپوشید، هم می توانند اسپرت باشند به طوری که برای یک استایل کژوال و خیابانی هم مناسب باشند. اورال های جین یا کتان و ترکیب آن به همراه یک تیشرت یا پیراهن مردانه، یک انتخاب عالی برای استایل کژوال هستند. اگر کمر لاغری دارید، از یک کمربند برای نمایان کردن کمرتان بهره ببرید. بعلاوه می توانید اورال تان را با یک بلیزر اوورسایز ست کنید و استایل مجذوب نماینده تری داشته باشید.

  • جامپ سوت یا اورال چیست و چطور می توانید آن را به استایل تان اضافه کنید؟

6. بلیزر یا مانتو کتی ساده

شاید به مانتوهای کتی به عنوان یک مانتوی مجلسی فکر کنید؛ اما اگر به شیک پوشی خود بسیار اهمیت می دهید، با کمی تغییر و خلاقیت، می توانید یک بلیزر را به یک لباس مجذوب نماینده برای یک استایل کژوال و اسپرت نیز تبدیل کنید. شما می توانید مانتوی کتی تان را به صورت کت و شلوار اوورسایز یا ترکیب تک کت با شلوار جین بپوشید. ترکیب یک بلیزر و شلوار ست اوورسایز به همراه تیشرت و کتانی، یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای یک استایل کژوال است. اگر دوست دارید کمی ویژگی اسپرت تر به استایلتان بدهید، آستین های بلیزرتان را بالا بزنید.

  • 12 ست پیشنهادی مانتوی عید که با آن ها می درخشید

7. تیشرت با طرح های گرافیکی

شاید بتوان گفت که داشتن یک تیشرت، می توانید اولین قدم برای داشتن یک استایل کژوال باشد؛ زیرا با آیتم های زیادی می توانید آن را ست کنید. اگر در پی یک انتخاب ساده و راحت هستید، تیشرت ها مطمئن ترین گزینه پیش روی شما هستند که امکان ندارد استایل شما را خراب نمایند. بستگی به سلیقه تان می توانید یک تیشرت کراپ یا بلندتر انتخاب کنید و آن را به همراه شلوار جین، شلوار پارچه ای، شلوار اسلش، شلوار اورال، دامن و شلوارک ست کنید و یک استایل کژوال و بسیار هیجان انگیز داشته باشید. اگر قد کوتاهی دارید، بهتر است تیشرت های بلند نپوشید؛ زیرا شما را کوتاه تر نشان می دهند.

8. کیف های بنفش

مهم ترین نکته ای که برای داشتن یک استایل خوب بهاری باید به آن توجه کنید، انتخاب درست رنگ هاست. کیف های بنفش یکی از ترندهای بسیار مجذوب نماینده هستند که بدون توجه به اینکه از چه رنگ های دیگری در استایلتان استفاده کردید، می توانند رنگ و لعاب بیشتری به استایل شما ببخشند. اگر در ترکیب رنگ ها تازه کار هستید، بهتر است که به قوانین چرخه رنگ پایبند باشید و برای استفاده از یک کیف بنفش، در استایلتان لباس هایی به رنگ آبی یا صورتی انتخاب کنید تا ترکیب مجذوب نماینده تر و مطمئن تری داشته باشید.

9. زیورآلات و اکسسوری های مرواریدی

مروارید، همواره یک انتخاب مناسب است. جواهرات خامه ای یکی از ترندهای محبوب و زیبا برای 2022 هستند و شما می توانید به روش های مختلفی از آن در استایلتان بهره ببرید. البته که می توانید آن ها را به شکل گوشواره یا گردنبند بپوشید؛ اما اگر دوست دارید پیچ و تاب مدرن تری به استایلتان بدهید، از یک گیره مو یا پابند مرواریدی بهره ببرید و مطمئن باشید که پشیمان نمی شوید.

10. اکسسوری های سبز

با الهام گرفتن و لمس زیبایی های دنیای اطراف، از سبزهای نئونی گرفته تا زیتونی و سبز پاستلی، رنگ سبز یکی از رنگ هایی است که برای سال 2022 هواداران بسیار زیادی را به خود جلب نموده است. اگر شما هم از هواداران رنگ سبز هستید، باید بدانید که به روش های زیادی این رنگ را در استایل خود بگنجانید؛ از یک کیف کوچک سبز گرفته تا صندل، عینک آفتابی و کلاه سطلی، همه و همه از گزینه های پیش روی شما هستند که استایل کژوال شما را مجذوب نماینده تر و بهاری تر خواهند کرد.

آیا استایل کژوال برای یک دورهمی یا مهمانی مناسب است؟

اگر خیلی هوادار استایل های مجلسی و رسمی نیستید، استایل کژوال، یک انتخاب بسیار شیک و مناسب برای شما خواهد بود؛ حتی اگر بخواهید به یک مهمانی یا دورهمی بروید. اما برای داشتن استایل کژوال در یک مهمانی، ضروری است که چند نکته را بدانید و رعایت کنید تا ظاهرتان از محدوده کژوال و هماهنگ با یک مهمانی خارج نشود.

  • بیش از مقدار مجلسی نپوشید؛ مهمانی ها و دورهمی های کوچک، با جشن های رسمی متفاوت هستند. پیراهن های مجلسی و خیلی رسمی و کفش های پاشنه بلند احتمالا انتخاب خیلی مناسبی برای یک مهمانی خانگی نیستند.
  • کفشتان را هوشمندانه انتخاب کنید؛ اگر حال و هوای مهمانی ای که می خواهید بروید طوری است که می خواهید کفش بپوشید، یک کفش کژوال و ساده مانند کفش بالرینا یا صندل های پشت باز مناسب خواهند بود. کفش هایی که پاشنه های خیلی بلند دارد برترین گزینه برای شما نیستند.
  • لباس های خیلی تنگ نپوشید؛ اگر قرار است که برای مدت طولانی در مهمانی باشید، لباس های خیلی تنگ را انتخاب نکنید. زیرا به مرور در آن ها احساس ناراحتی خواهید کرد؛ مخصوصا اگر در حال خوردن و نوشیدن باشید.
  • لباس های پیچیده انتخاب نکنید؛ اگر در کل مهمانی در کوشش برای ثابت نگه داشتن لباستان باشید یا به طور مداوم بخواهید یک بند مزاحم را از خود دور کنید، لذت کمتری از آن دورهمی خواهید برد. به همین علت بهتر است که لباس های ساده و کژوال تر را انتخاب کنید.
  • دستمال مرطوب آرایشی و لوازم آرایش خود را به همراه داشته باشید؛ بعضی اوقات، دورهمی ها می توانند کمی شلوغ و گرم باشند. به همین علت به همراه داشتن کیف لوازم آرایش به شما یاری می نماید تا در کل مهمانی سرحال و مجذوب نماینده به نظر برسید.
  • اگر درباره استایلتان شک کردید، جین بپوشید؛ مطمئن باشید که جین همواره پشت شما خواهد بود! وقتی صحبت از انتخاب پارچه باشد، گزینه های شما بی نهایت هستند؛ اما جین از مواردی است که بسیار راحت و همه کاره است و شما طبق سلیقه تان می توانید رنگ مورد علاقه تان را نیز انتخاب کنید.
  • در انتخاب رنگ و اشکال توجه کنید؛ شاید لباس های ساده و با رنگ خنثی، استایل بسیار مجذوب نمایندهی را در فصل های پاییز و زمستان برایتان بسازند. اما در فصل های بهار و تابستان بهتر است رنگ های برجسته و شادتر و با اشکال مختلف را انتخاب کنید تا استایل خوش آب و رنگ تری داشته باشید و حس و حال بهار را کاملا احساس کنید.
  • لباس هایتان را کژوال اما شیک انتخاب کنید؛ یک لباس مناسب و مجذوب نماینده که باعث نشود کل مهمانی نگران دیده شدن کمر یا شکمتان شوید، به شما این امکان را می دهد تا از مهمانی لذت ببرید و نسبت به بدن و لباس خودتان اعتماد به نفس داشته باشید.
  • اکسسوری ها را از قلم نیاندازید؛ بسیاری از شماها به اکسسوری ها اهمیت چندان زیادی نمی دهید؛ اما توجه داشته باشید که اکسسوری ها تکمیل نماینده استایل شما هستند و به شما ظاهر کامل تر و شیک تری می دهند. برای استایل های کژوال و مناسب مهمانی و دورهمی های خانگی، از اکسسوری های خاص می توانید بهره ببرید؛ مانند دستبندهای بوهمی یا یک گوشواره که از اول اسمتان درست شده باشد.

حرف آخر

در این مقاله شما را با 10 ترند مجذوب نماینده و چند نکته ساده برای یک استایل مجذوب نماینده و کژوال آشنا کردیم. البته این نکات فقط چند مورد ساده هستند که می توانید رعایت کنید؛ همواره لباس هایی را انتخاب کنید که به شما حس اعتماد به نفس بیشتری بدهد و در آن احساس بهتری دارید و هرگز از امتحان کردن موارد تازه نترسید.

منابع: Outfittrends, Insightstyle

منبع: دیجی استایل
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1834

به "10 آیتم مجذوب کننده و ترند برای یک استایل کژوال بهاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 آیتم مجذوب کننده و ترند برای یک استایل کژوال بهاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید