یک جمله عجیب ، این عکس ها را خوب ببینید آقای وزیر!

به گزارش مجله جهانگیر، این عشقی است که آدم با آن پیر می گردد و تا سنگ مزارش نمی تواند از آن دل بکند

یک جمله عجیب ، این عکس ها را خوب ببینید آقای وزیر!

خبرنگاران- رسول بهروش: مدتهاست که طرفداران پرسپولیس و استقلال وزیر ورزش را به جانبداری از تیم مقابل متهم می نمایند؛ آنچه بیش از هر چیز دیگری اقتضای فوتبال دولتی و معیوب ایران است. مسعود سلطانی فر هم که در تمام طول این مدت سکوت نموده بود، بالاخره به داستان واکنش نشان داد و یک جمله سراپا غلط گفت. جناب وزیر فرموده اند: طرفدار تیم ملی هستم. دیگر اقتضای سن من نیست که طرفدار یک تیم باشگاهی باشم.

یعنی قشنگ همین یک جمله نشان می دهد سلطانی فر چقدر پیاده است و چطور بعد از سال ها وزارت و تصمیم گیری در خصوص بزرگترین تیم های مملکت، با روح فوتبال بیگانه مانده است. اگر می خواهید سرخابی بودن تان را تکذیب کنید خب این کار را انجام بدهید، دیگر این اظهارنظرهای عجیب و غریب چه صیغه ای است؟ مگر طرفداری از تیم های فوتبال، سن و سال می شناسد؟ مگر فقط جوانان و نوجوانان حق دارند قرمز یا آبی باشند؟

این عشقی است که آدم با آن پیر می گردد و تا سنگ مزارش نمی تواند از آن دل بکند. مسابقات اروپایی را نگاه کنید که چطور مردان و زنان مسن با شال های طرفداری کنار هم می نشینند و جانانه از تیم شان حمایت می نمایند. تازه این دسته از طرفداران وفادار، به شدت مورد توجه، احترام و حمایت باشگاه هستند. بعد شما که فکر می کنی دنیای فوتبال دنیای بچه هاست، معلوم است که با همین ساده انگاری برای پرسپولیس و استقلال تصمیم می گیرید و رکورد تغییرات مدیریتی را در این باشگاه ها می شکنید. متاسفیم آقای وزیر؛ اما شما اواخر دوران حضورتان در وزارت ورزش، هنوز حتی بدیهیات حوزه ای که در آن مامور شده اید را هم درست نمی شناسید و با الفبای فوتبال عمیقا بیگانه اید. حالا این چند تصویر را به عنوان مشتی از خروار عشق بازی سالمندان با فوتبال باشگاهی ببینید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 654

به "یک جمله عجیب ، این عکس ها را خوب ببینید آقای وزیر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک جمله عجیب ، این عکس ها را خوب ببینید آقای وزیر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید