یورو 2020، اعلام ترکیب اصلی ایتالیا و اسپانیا ، موراتا نیمکت نشین شد، امرسون جانشین اسپیناتزولا

به گزارش مجله جهانگیر، روبرتو مانچینی و لوئیس انریکه نفرات ترکیب اصلی تیم های تحت راهنمایی خود برای اولین بازی مرحله نیمه نهایی یورو 2020 را معرفی کردند.

یورو 2020، اعلام ترکیب اصلی ایتالیا و اسپانیا ، موراتا نیمکت نشین شد، امرسون جانشین اسپیناتزولا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2020، امشب (سه شنبه) تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم ومبلی شهر لندن با قضاوت فلیکس بریش از آلمان به مصاف هم می فرایند تا اولین فینالیست جام شانزدهم را معین نمایند.

در ترکیب اسپانیا همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، پابلو سارابیا به علت مصدومیت غایب و او جای خود را به دنی اولمو داده است اما تغییر غیرمنتظره ترکیب ماتادورها نیمکت نشین شدن آلوارو موارتا مهاجم نوک تیم است که جای خود را به میکل اویارسابال داده است.

در سمت مقابل برای ایتالیایی که دفاع چپ خود لئوناردو اسپیناتزولا را به علت آسیب دیدگی از ناحیه تاندون آشیل در بازی مقابل بلژیک از دست داد، امرسون پالمیری به جای او به میدان خواهد رفت.

ترکیب دو تیم به توضیح زیر است:

ایتالیا: جان لوئیجی دوناروما، لئوناردو بونوچی، جورجو کیه لینی، جووانی دی لورنتزو، امرسون پالمیری، جورجینیو، لورنزو اینسینیه، مارکو وراتی، نیکولو بارلا، فدریکو کیه زا و چیرو ایموبیله

اسپانیا: اونای سیمون، سزار آسپیلیکوئتا، اریک گارسیا، آیمریک لاپورت، جوردی آلبا، کوکه، سرخیو بوسکتس، پدری، فران تورس، دنی اولمو و میکل اویارسابال

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1477

به "یورو 2020، اعلام ترکیب اصلی ایتالیا و اسپانیا ، موراتا نیمکت نشین شد، امرسون جانشین اسپیناتزولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، اعلام ترکیب اصلی ایتالیا و اسپانیا ، موراتا نیمکت نشین شد، امرسون جانشین اسپیناتزولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید