کلکسیون خودروهای آرنولد شوارتزنگر

به گزارش مجله جهانگیر، مجموعه خودرو های باورنکردنی آرنولد شوارتزنگر، سوپراستار هالیوود، از جمله هامر غول پیکر الکتریکی 4x4 به ارزش 100 هزار پوند، فاش شد.

کلکسیون خودروهای آرنولد شوارتزنگر

به گزارش خبرنگاران به نقل از سان، این بازیگر اتریشی الاصل ثروتی بالغ بر 350 میلیون پوند جمع آوری نموده و از ثروت خود برای جمع آوری مجموعه عظیمی از خودرو های لوکس استفاده نموده است.

آرنولد با بازی در نقش یک مامور ویژه و نفوذ به سالن بدنسازی در فیلم گرسنه بمان در سال 1976 به یکی از پیروز ترین بازیگران نسل خود تبدیل شد.

شوارتزنگر در میان دستاورد های بی شمار خود در سال های 2004 و 2007 به وسیله مجله تایم به عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار دنیا معرفی شده است. او از سال 2003 تا 2011 فرماندار کالیفرنیا بود؛ بنابراین تعجب آور نیست که آرنولد با توجه به موجودی بانکی بزرگش، مجموعه ای خیره کننده از ماشین ها را در اختیار دارد.

هامر آن نوع وسیله نقلیه ای نیست که شما انتظار دارید یک خودروی برقی باشد. با دو موتور الکتریکی و باتری بزرگ 100 کیلووات ساعتی، 300 کیلومتر در ساعت سرعت دارد.

در سال 2017، شوارتزنگر گفت: در نهایت، رویای من برای تبدیل هامر به طور کامل الکتریکی به واقعیت تبدیل شده است. ما به سرعت به سمت آینده انرژی پاک حرکت می کنیم.

خودروی دیگر آرنولد یک بنتلی کانتیننتال GT است که تقریبا 220000 پوند قیمت دارد.

بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل ماشین کاملاً توانمند است که کیفیت و قدرت زیادی را ارائه می نماید با حداکثر سرعت فقط 320 کیلومتر در ساعت.

خودروی دیگر ستاره هالیوود یک دوج چلنجر SRT8 است که 50000 پوند ارزش دارد. این خودرو با موتور 6.4 لیتری V8 عرضه می گردد که 470 اسب بخار قدرت فراوری می نماید.

با این حال، اگر سعی می کنید از پاپاراتزی ها دوری کنید، ممکن است انتخاب ایده آلی نباشد، زیرا موتور بزرگ بنزینی باعث می گردد که آن ها صدای آمدن شما را بشنوند.

آرنولد بعلاوه یک پورشه 911 کانورتیبل دارد که یک خودروی اسپرت فوق العاده است و گزارش شده است که آرنولد یک مدل توربو کانورتیبل دارد که برای زندگی در ساحل غربی عالی است.

تسلا رودستر 150000 پوندی دیگر خودروی فرماندار سابق کالیفرنیا است. شتاب صفر تا 160 کیلومتر آن زیر چهار ثانیه است و می تواند به سرعت حدود 386 کیلومتر در ساعت برسد.

بوگاتی ویرون، آئودی R8، مرسدس AMG SLS، G500، مرسدس بنز Excalibur و کادیلاک اسکالید از دیگر خودرو های آرنولد شوارتزنگر هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 2022

به "کلکسیون خودروهای آرنولد شوارتزنگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیون خودروهای آرنولد شوارتزنگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید