تور ارزان چین: چین با اصلاح ژنتیکی، جنین هایی با قدرت ذهنی غیرعادی فراوری می نماید

به گزارش مجله جهانگیر، زندگی امروز- چینی ها با فراوری جنین هایی که از نظر ژنتیکی اصلاح شده هستند، به یک رقابت جهانی و البته خطرناک در این زمینه از مهندسی ژنتیک دامن زده است.

تور ارزان چین: چین با اصلاح ژنتیکی، جنین هایی با قدرت ذهنی غیرعادی فراوری می نماید

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

چینی ها به تازگی دوقلوهای اصلاح ژنتیک شده را فراوری نموده اند که به ویروز اچ آی وی ایدز مقاومت هستند. جدای از این نکته که چنین کاری اصولاً از لحاظ علم پزشکی و اخلاق انسانی مردود است، این دوقلو دارای قدرت ذهنی خارق العاده و فرابشری هستند. همین موضوع باعث نگرانی دیگر دانشمندان شده به طوریکه آنها به چین در خصوص به راه افتادن یک مسابقه جهانی برای فراوری چنین جنین هایی هشدار داده اند.

لولا و نانا دوقلوهای چینی هستند که با مقاومت در برابر ایدز به جهان آمده اند اما از قدرتی عجیب از نظر ذهنی برخوردار هستند که حاصل اصلاح ژنتیکی است. چینی ها با حذف یک ژن به نام CCR5 که در دی ان ای دختران وجود دارد باعث شده اند تا قدرت یادگیری، حافظه و شناخت در این دوقلو بالاتر از حد معمول باشد.

ژن CCR5 در محافظت از ریه ها، کبد و مغز در جریان بعضی از عفونت های شدید و بیماری های مزمن هم نقش دارد. نقش محافظتی این ژن در برابر ویروس نیل غربی که به وسیله پشه ها انتقال می یابد و در اروپا، آفریقا و آمریکاها رایج است، هم تایید شده است.

منبع: شفقنا

منبع: زندگی روز
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1555

به "تور ارزان چین: چین با اصلاح ژنتیکی، جنین هایی با قدرت ذهنی غیرعادی فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: چین با اصلاح ژنتیکی، جنین هایی با قدرت ذهنی غیرعادی فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید