وزیر ورزش به پرسپولیس هم نگاه کند، این شرایط در شان تیم ما نیست

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، مهدی شیری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در میکسدزون استادیوم آزادی گفت: بازی با نفت مسجد سلیمان سخت بود. وقتی تیم ها مقابل پرسپولیس بازی می نمایند عقب می کشند و کار را سخت تر می نمایند.

وزیر ورزش به پرسپولیس هم نگاه کند، این شرایط در شان تیم ما نیست

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: خدا را شکر قبل از دربی سه امتیاز را گرفتیم و امیدوارم همین فرایند را بتوانیم دنبال کنیم.

شیری درباره اعتراض هماهنگ اعضای تیم در اینستاگرام نسبت به عدم پرداخت مطالبات آنها گفت: بهتر است بزرگترهای تیم در این باره صحبت نمایند اما دوست دارم از رأس کار که وزیر هست بخواهم به تیم ما هم نگاه نمایند تا آرامش به ما برگردد. ما مستحق این هرج و مرج نیستیم.

او درباره اتفاقات اول بازی که منجر به تأخیر نیم ساعته در برگزاری این ملاقات شد، توضیح داد: در رختکن تنیس فوتبال بازی کردیم تا بدن هایمان گرم بماند. در شأن پرسپولیس نیست که 20 دقیقه داخل رختکن بماند تا بازی را آغاز نمایند.

او درباره عملکرد مجید صدری نیز گفت: امیدوارم ایشان سعی و کوشش بیشتری کند. شأن بازیکنان پرسپولیس این شرایط نیست. امیدوارم شرایط عادی گردد و بازیکنان هم بتوانیم بازی خود را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1672

به "وزیر ورزش به پرسپولیس هم نگاه کند، این شرایط در شان تیم ما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش به پرسپولیس هم نگاه کند، این شرایط در شان تیم ما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید