وزن هشتم تیم ملی تکواندو را هدف قرارداده ام

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، دوشنبه گذشته رقابتهای لیگ برتر تکواندو با برگزاری دیدارهای هفته اول و دوم تیم های شرکت کننده، کار خود را در فصل نو آغاز کرد. معتمد تیمی که با هزینه های شخصی نایب قهرمان المپیک وارد مسابقات شده، هر چند در دو بازی خود پیروز به کسب امتیاز نشد، اما یک چهره با آتیه را به تکواندو کشور معرفی کرد.

وزن هشتم تیم ملی تکواندو را هدف قرارداده ام

مهدی عابدینی تکواندوکار 20 ساله کرجی که شاگرد کوروش رجلی دارنده نشان برنز جهان و سرمربی تیم معتمد است، با برتری مقابل نادعلیان نگاه ها را معطوف به خود کرد. قامت مناسب در کنار تنوع تکنیکی و پاهای بلند از او تکواندوکاری ساخته که در صورت تداوم همین فرایند می تواند به هدف خود یعنی رسیدن به اردوی تیم ملی خیلی زود برسد.

این جوان البرزی قبل از شیوع کرونا با کسب رتبه نخست مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن 74- کیلوگرم به اردو آماده سازی دعوت شد، ولی پاندمی کرونا این فرصت را از او گرفت و حالا با تغییر وزن، در وزن هشتم در پی روزنه ای برای رفتن به اردوست.

عابدینی در این مورد به خبرنگاران گفت: سال 98 شرایط خوبی داشتم و با تمرینات سخت زیر نظر استاد رجلی تا اردوی تیم ملی هم رسیدم، ولی خوب قسمت نبود. پس از پشت سر گذاشتن شرایط سخت کرونا اکنون تلاش دارم تا با دیگر نظر کادر فنی را جلب کنم تا شانس خود را برای رسیدن به هوگوی تیم ملی بالا ببرم.

وی به مسابقات لیگ هم اشاره کرد و گفت: هفته نخست شاهد مسابقات بسیار زیبا و سطح بالایی بودیم. همه تیم ها با آمادگی بالا به میدان آمدند. من هم در بازی برابر کن برابر یکی از بهترین سنگین وزن های فعلی ایران کار دشواری داشتم که خدا را شکر پیروز به پیروزی در این مبارزه شدم.

عضو تیم معتمد ادامه داد: من با شهرداری ورامین سابقه قهرمانی در لیگ را دارم. ولی در این دوره تجربه جدیدی را زیر نظر استاد معتمد پشت سر می گذارم. باید از این قهرمان تشکر کنیم که با تحمل هزینه های سنگین لیگ، شرایطی را فراهم کرد که جوانانی مانند من این فرصت را داشته باشند تا در لیگ و برابر بهترین های ایران کسب تجربه کنند.

عابدینی در انتها گفت: در جریان هفته آینده لیگ برتر سه بازی مهم برابر مس کرمان، پارسیان البرز و پاس پیش رو داریم. اینجا باید از سرمربی تیم ملی تشکر کنیم که با مد نظر قرار دادن لیگ برای دعوت بهترین ها به اردو، انگیزه مضاعفی را بین تکواندوکاران ایجاد کرده است و من نیز تلاش می کنیم تا با سه پیروزی در بازی های هفته آینده نظر کادر فنی را جلب کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1726

به "وزن هشتم تیم ملی تکواندو را هدف قرارداده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزن هشتم تیم ملی تکواندو را هدف قرارداده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید