ورمزیار: مددی جَنم کاری اش را از دست داده بود، مدیرعامل بعدی باید ثبات داشته باشد

به گزارش مجله جهانگیر، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت هر فردی به اسم مدیرعامل تازه این باشگاه انتخاب می گردد باید ثبات داشته باشد تا بتواند برنامه هایش را اجرایی کند.

ورمزیار: مددی جَنم کاری اش را از دست داده بود، مدیرعامل بعدی باید ثبات داشته باشد

صادق ورمزیار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره استعفای مددی از مدیرعاملی استقلال گفت: با توجه به شرایطی که در چند ماه گذشته بر استقلال حاکم بود، استعفای مدیرعامل اتفاقی مثبت بود. وجهه مددی به اسم مدیرعامل باشگاه را از بین رفته و بهتر بود که از باشگاه جدا می شد.

وی ادامه داد: بیشتر بازیکنان با مصاحبه های شان رو در روی مدیریت باشگاه و شخص مددی قرار گرفتند و در چنین شرایطی طبیعی است که فضای خوبی برای کار کردن و مدیریت مسائل باشگاه وجود نداشته باشد. مددی جَنم کاری اش را از دست داده بود و نمی توانست مسائل را مدیریت کند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه نباید برای انتخاب مدیرعامل نو عجله داشته باشیم، توضیح داد: از سجادی وزیر ورزش و جوانان خواهش می کنم که بدون شتاب و عجله دست به انتخاب مدیرعامل استقلال بزند. اگر چند روز تا یک هفته هم طول بکشد ایرادی ندارد، اما وزارت ورزش و اعضای هیئت مدیره یک انتخاب مناسب و شایسته داشته باشند.

ورمزیار ادامه داد: حلقه گمشده استقلال در چند سال گذشته عدم ثبات بوده است و باید با یک انتخاب خوب فردی را جایگزین کنیم که بتواند با رصد مسائل و شناخت مسائل استقلال در صندلی مدیرعامل قرار بگیرد. فردی که انتخاب می گردد باید بداند که قرار است سه یا چهار سال در این سمت کار کند و با برنامه ریزی اصولی اهداف کوتاه و بلند مدت را برای موفقیت باشگاه ترسیم کند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به استعفای مددی شرایط برای ادامه فعالیت مجیدی چگونه خواهد بود؟، گفت: با توجه به اینکه یک ماه دیگر لیگ برتر آغاز خواهد شد و بازیکنان نو با نظر مجیدی به تیم آمدند، بهتر است او در تیم بماند، چون زمان کم است و فرصت تغییرات فنی در تیم نیست. البته تصمیم گیرنده نهایی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل نو هستند و ممکن است که بگویند می خواهیم مربی خارجی سطح بالا بیاوریم. طبیعی است که مربی خارجی باکیفیت بیشتر می تواند به استقلال یاری کند، اما با توجه به اینکه تیم بسته شده است بعید می دانم کسی جایگزین مجیدی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1566

به "ورمزیار: مددی جَنم کاری اش را از دست داده بود، مدیرعامل بعدی باید ثبات داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورمزیار: مددی جَنم کاری اش را از دست داده بود، مدیرعامل بعدی باید ثبات داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید