افزایش پذیرش دانشجوی بین المللی قطری در دانشگاه تهران

به گزارش مجله جهانگیر، پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برنامه افزایش پذیرش دانشجوی بین المللی از کشور قطر را با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر اجرا می نماید.

افزایش پذیرش دانشجوی بین المللی قطری در دانشگاه تهران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، احسان محمدی، مشاور امور بین الملل رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر، در راستای اجرای برنامه افزایش پذیرش دانشجوی بین المللی از کشور قطر ملاقات و مصاحبه کردند.

در این ملاقات در ارتباط با راه های توسعه مناسبات علمی دانشگاهی فرهنگی با موضوع پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در حوزه دانش، علم و فناوری، انتقال تجربیات، برنامه های مشترک علمی دانشگاهی، جذب دانشجو، برنامه های مرتبط با ایرانیان مقیم در قطر و کوشش برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه تهران در ارتباط با جام جهانی فوتبال 2022، بحث و گفتگو شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر در این ملاقات، ضمن ابراز خرسندی از توسعه مناسبات جمهوری اسلامی ایران و قطر، نسبت به ارتقای سطح همکاری های علمی دانشگاهی ابراز امیدواری نموده و آمادگی کامل سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر را در حمایت از توسعه این همکاری ها گفت.

مشاور امور بین الملل پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران نیز توسعه همکاری های بین المللی را از اولویت های اصلی دانشگاه تهران برشمرد و با اشاره به ماهیت، نقش و جایگاه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، بر تمایل و آمادگی برای توسعه مناسبات دانشگاهی با دانشگاه ها و مراکز علمی قطر تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1845

به "افزایش پذیرش دانشجوی بین المللی قطری در دانشگاه تهران" امتیاز دهید

1 کاربر به "افزایش پذیرش دانشجوی بین المللی قطری در دانشگاه تهران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پذیرش دانشجوی بین المللی قطری در دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید