واریز سهمیه بنزین؛ ساعت 24 روز 30 اسفند 99

به گزارش مجله جهانگیر، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت:صندلی های سوخت کشور همگی در آمادگی کامل برای سوخت رسانی هستند و شرایط ذخیره سوخت انبارهای سراسر کشور به ویژه در مناطق شمالی کشور، مطلوب است.

واریز سهمیه بنزین؛ ساعت 24 روز 30 اسفند 99

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، فاطمه کاهی در تبادل نظر با مهر با بیان اینکه ساعت 24 روز 30 اسفند ماه سال 99 سهمیه بنزین خودروها و موتور سیکلت ها شارژ می گردد، گفت: برای خودروهای سواری شخصی 60 لیتر و برای موتور سیکلت های شخصی نیز 25 لیتر بنزین ماهانه شارژ می گردد. باقی سهمیه های بنزین نیز به صورت اعتباری یا عملکردی شارژ می گردد.

وی اضافه کرد: شارژ سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی بر اساس عملکرد آنها که از سوی وزارتخانه های ذی ربط شان به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ابلاغ می گردد، تأمین می گردد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره سهمیه بنزین مرسوم نوروزی خودروهای شخصی نیز شرح داد: از آنجایی که تخصیص این سهمیه بنزین به هر حال به عنوان یک مشوق برای سفرهای نوروزی به شمار می رفت و با توجه به اینکه در شرایط کرونایی قرار داریم و ستاد ملی مقابله با کرونا موکدا تردد بین شهری را منع می نماید و حتی بسیاری از استان ها و شهرها امکان ورود به آنها ممنوع شده است، مصوبه ای برای تخصیص این سهمیه نوروزی بنزین به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ابلاغ نشده است.

کاهی درباره آمادگی صندلی ها و سوخت رسانی به آنها در ایام نوروز به ویژه نیمه شمالی کشور که بارش هایی را شاهد هستیم، گفت: صندلی های سوخت کشور همگی در آمادگی کامل برای سوخت رسانی هستند و شرایط ذخیره سوخت انبارهای سراسر کشور به ویژه در مناطق شمالی کشور، در شرایط مطلوبی هستند.

به گفته این مقام مسئول، ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی علاوه بر پایش منظم شرایط سوخت رسانی و آب و هوا، آمادگی کامل دارد تا در صورت هرگونه تغییر، احتیاج سوختی مردم را به سرعت تأمین کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1316

به "واریز سهمیه بنزین؛ ساعت 24 روز 30 اسفند 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز سهمیه بنزین؛ ساعت 24 روز 30 اسفند 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید