نوبخت: اعتبارات 15 میلیاردی مورد مطالبه کارگران کنتورسازی قزوین تامین می گردد

به گزارش مجله جهانگیر، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای حل مشکل کارگران شرکت کنتورسازی 15 میلیارد تومان مطالبات مالیاتی که از عواید شرکت و مالک اخذ شده بود، از خزانه بازخواهد گشت تا مطالبات کارگران کنتورسازی پرداخت گردد.

نوبخت: اعتبارات 15 میلیاردی مورد مطالبه کارگران کنتورسازی قزوین تامین می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ظهر امروز در حالیکه نوبخت، رئیس سازمان بودجه همزمان با ایام هفته دولت برای افتتاح چند پروژه به استان قزوین سفر نموده بود، جمعی از کارگران کنتور سازی ایران قزوین در راستا راه خودروی وی تجمع کردند. نوبخت از خودرو پیاده شد و پای درد و دل کارگران نشست. سپس جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان قزوین با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور در سالن جلسات دانشگاه آزاد قزوین برگزار گردید.

بیشتر بخوانید:

  • کارگران کنتورسازی ایران راه عبور نوبخت را بستند

نوبخت عنوان نمود: بیش از 695 میلیارد تومان برای تکمیل بعضی پروژه های عمرانی در استان قزوین اختصاص داده شد تا بتوانیم در انتها سال جاری شاهد بهره برداری آن باشیم. مصوبات امروز شورای توسعه و برنامه ریزی استان قزوین همراه با ستاد اقتصاد مقاومتی در دو سرفصل است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به احداث راه قزوین به الموت توضیح داد: احداث راه 62 کیلومتری قزوین به الموت تامین اعتبارشده و باید تا انتها سال شاهد بهره برداری آن باشیم.

وی با اشاره به مسائل کارگران کنتور سازی ایران اظهار داشت: برای حل مشکل کارگران شرکت کنتورسازی نیز 15 میلیارد تومان مطالبات مالیاتی را که از عواید شرکت و مالک اخذ شده بود، از خزانه بازخواهد گشت تا مطالبات کارگران کنتورسازی پرداخت گردد.

نوبخت بیان نمود: در شرایط بحران راهی جز اولویت بندی پروژه ها نداریم و امیدواریم بتوانیم در این فرایند گام های مهمی برداریم و همچنین کوشش می کنیم دو سد نهب و سدچنگوره را تا انتها سال جاری به انتها برسانیم.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: برای آب رسانی به آبیک به وسیله سد طالقان، سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار آن را تقبل می نماید و استانداری قزوین نیز باید در این امر نظارت کند و طرح انتقال آب نیز تا انتها سال 99 به اتمام خواهد رسید.

وی بیان با اشاره به اینکه سد بالاخانلو تا انتها دولت دوازدهم باید تکمیل گردد، بیان نمود: اگر آبگیری این سد تا خرداد انجام گردد 150 میلیارد تومان بودجه به آن تخصیص داده خواهد شد همچنین برای آنکه مشکل آب شرب پنج شهر حل شده و تصفیه خانه چند شهر نیز راه اندازی گردد، اگر تا خردادماه این طرح ها به اتمام برسد اعتباراتش در همین 695 میلیارد تومان دیده شده و تخصیص داده می گردد.

نوبخت تادر ادامه با اشاره به بزرگی پروژه بیمارستان 700 تختخوابی تاکید نمود: سازمان برنامه و بودجه این آمادگی را دارد که با قرارگاه خاتم تفاهم نامه داشته باشد و ان شاءالله در خلال همین هفته یا هفته بعد کوشش می کنیم طی جلسه ای با قرارگاه و نمایندگان مجلس این مشکل را حل کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اعتبار مورد احتیاج برای 45 طرح در حوزه جهش فراوری عنوان نمود: برای این 45 طرح، اعتباری به میزان 1379 میلیارد تومان از منابع دولتی و غیر دولتی تخصیص داده می گردد، و انتظار 12400 میلیارد تومان افزایش فراوری وایجاد اشتغال برای 5 هزار و 135 نفر را داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 954

به "نوبخت: اعتبارات 15 میلیاردی مورد مطالبه کارگران کنتورسازی قزوین تامین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبخت: اعتبارات 15 میلیاردی مورد مطالبه کارگران کنتورسازی قزوین تامین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید