نخستین نشست تخصصی و ملی کاربرد صنایع دستی در صنعت چاپ و بسته بندی برگزار می گردد

به گزارش مجله جهانگیر، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، نخستین نشست تخصصی و ملی کاربرد صنایع دستی در صنعت چاپ و بسته بندی برگزار می گردد.

نخستین نشست تخصصی و ملی کاربرد صنایع دستی در صنعت چاپ و بسته بندی برگزار می گردد

بهزاد احمدی فارسانی گفت: در راستای همگرایی و هم افزایی بین صنایع مختلف در جهت ترویج و تقویت بیشتر فرهنگ استفاده از محصولات صنایع دستی، نخستین سمینار هم اندیشی علمی تخصصی فن آوری و صنعت چاپ با حضور فعالان تاثیرگذار در حوزه های بسته بندی و صنعت چاپ برگزار می گردد.

مدیر کل آموزش و ترویج معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اضافه کرد: تقویت و بازیابی ریشه های تاریخی و فرهنگی این هنر صنعت احتیاج به پیوندهای نو و رویکردهای تازه با دنیای نو دارد. به همین منظور احتیاج داریم که در تعامل بیشتر با سایر حوزه های نوین بر تقویت و ترویج این هنر اصیل ایرانی بیفزاییم.

او ضمن اشاره به اهمیت بسته بندی در ارائه محصولات صنایع دستی اضافه کرد: در این نشست موضوعاتی همانند تکنولوژی های نوین بسته بندی و چاپ در صنایع دستی، هنر بسته بندی در صنایع دستی و آسیب شناسی بسته بندی محصولات صنایع دستی در کشور مورد بحث و آنالیز قرار خواهد گرفت.

احمدی فارسانی در سرانجام اظهار داشت: این سمینار در روز سه شنبه 24 مهر جاری به دو صورت حضوری و آنلاین در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار خواهد شد.

گفتنی است معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و رئیس انجمن علمی فناوری و چاپ ایران در این نشست تخصصی سخنرانی خواهند کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 20 مهر 1403 بروزرسانی: 20 مهر 1403 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 2096

به "نخستین نشست تخصصی و ملی کاربرد صنایع دستی در صنعت چاپ و بسته بندی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین نشست تخصصی و ملی کاربرد صنایع دستی در صنعت چاپ و بسته بندی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید