نامه نگاری فدراسیون دوومیدانی با کنفدراسیون آسیا با موضوع ویروس کرونا

به گزارش مجله جهانگیر، فدراسیون دوومیدانی آخرین شرایط برگزاری مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا را از کنفدراسیون این قاره پیگیری می نماید.

نامه نگاری فدراسیون دوومیدانی با کنفدراسیون آسیا با موضوع ویروس کرونا

از سفر با تور ارزان پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نهمین دوره رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا قرار است طی روزهای 23 و 24 بهمن ماه به میزبانی شهر هانگژو در کشور چین برگزار گردید و کاروان اعزامی ایران نیز با 11 ورزشکار در این رقابت ها خواهد یافت.

طی روزهای اخیر یک ویروس مرگبار در چین به نام ویروس کرونا شیوع پیدا نموده و باعث مرگ تعدادی از مردم این کشور نیز شده است. شیوع این ویروس و خطرناک بودن آن باعث شد تا رقابت های بوکس انتخابی المپیک که قرار بود در شهر ووهان برگزار گردید، از چینی ها گرفته شده و به اردن واگذار گردد.

همچنین این احتمال وجود دارد میزبانی رقابت های کشتی انتخابی المپیک در فروردین 99 از چین گرفته شده و در اختیار کشور دیگری قرار بگیرد.

چینی ها تا خاتمه امسال میزبان دو رویداد مهم در رشته دوومیدانی نیز هستند. ابتدا مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا طی روزهای 23 و 24 بهمن در هانگژو و سپس مسابقات داخل سالن قهرمانی دنیا در نانجینگ برگزار می شوند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال گرفته شدن میزبانی از چین، فدراسیون دوومیدانی ایران قرار است امروز مکاتبه ای با کنفدراسیون آسیا داشته باشد و آخرین شرایط برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا را از این کنفدراسیون جویا گردد.

سجاد هاشمی آهنگری، حمیدرضا کیا، شاهین مهردلان، محمدرضا طیبی، عرفان محمودی، پریچهر شاهی، تکتم دستاربندان، فرزانه فصیحی، سارا ندافی، رضا قاسمی و سیدامیر زمان پور نفرات اعزامی ایران به مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 398

به "نامه نگاری فدراسیون دوومیدانی با کنفدراسیون آسیا با موضوع ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه نگاری فدراسیون دوومیدانی با کنفدراسیون آسیا با موضوع ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید