آقای گلی زادعلی اصغر در فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا، برنامه های حضور در پارالمپیک اعلام می شود

به گزارش مجله جهانگیر، سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره از ارائه برنامه های این تیم برای حضور قدرتمند در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو تا یک هفته آینده خبر داد.

آقای گلی زادعلی اصغر در فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا، برنامه های حضور در پارالمپیک اعلام می شود

جواد فلفلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص سطح رقابت های فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا در تایلند که با نایب قهرمانی تیم ایران به سرانجام رسید، گفت: سطح رقابت ها واقعاً بالا بود و تیم های مدعی با بهترین شرایط حضور داشتند. چین عملکرد بسیار خوب و مقتدرانه ای داشت و تایلند و ژاپن هم خوب بودند. دلیل این نزدیکی سطح تیم ها نیز موضوع کسب سهمیه پارالمپیک بود.

وی اضافه نمود: عملکرد تیم ایران نیز نسبتاً خوب بود. ملی پوشان خوب بازی کردند و فینال را هم به یک گل به خودی باختیم. خوشبختانه شرایط به قدری خوب بود که مسئولان فدراسیون جهانی ورزش نابینایان (IBSA) نیز از سطح مسابقات تقدیر کردند.

سرمربی تیم ملی درباره برنامه های آینده تیم ملی برای حضور در پارالمپیک گفت: باید طی روزهای آینده جلسه ای با انجمن و فدراسیون برگزار کنیم. فکر می کنم تا یک هفته آینده برنامه تیم ملی اعلام می شود و ان شاالله که این برنامه مورد تایید قرار بگیرد.

فلفلی با اشاره به کسب مدال نقره در پارالمپیک 2016 ریو مطرح نمود: مسابقات توکیو 2020 غیر قابل پیش بینی است و قطعاً تیم ها با تمام قوا به میدان می آیند. ما هم باید تلاش حداکثری داشته باشیم و همه کمک کنند تا حداقل بتوانیم از عنوان دوره گذشته دفاع کنیم. قطعاً تلاش مان بر آن است که بهتری رنگ مدال را بگیریم.

وی در سرانجام در پاسخ به این سوال که آقای ملی پوشان ایران توانستند عنوان فردی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنند یا خیر؟ گفت: در دوره های قبلی همواره برترین های مسابقات به تکفیک اعلام می شد، اما در این دوره چنین کاری انجام نشد و فقط اعلام شد که بهزاد زادعلی اصغر بازیکن کشورمان به عنوان بازیکن شماره 9 تایلند، مشترکاً آقای گل مسابقات شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 194

به "آقای گلی زادعلی اصغر در فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا، برنامه های حضور در پارالمپیک اعلام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای گلی زادعلی اصغر در فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا، برنامه های حضور در پارالمپیک اعلام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید