محمدیان و زارع فینالیست شدند

به گزارش مجله جهانگیر، به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا که جزو رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می گردد در سه رشته فرنگی، زنان و آزاد برگزار می گردد که مسابقات کشتی آزاد از ساعت 13 امروز آدینه و با برگزاری رقابت های اوزان 97 و 125 کیلوگرم شروع شد.

محمدیان و زارع فینالیست شدند

نتایج کشتی گیران کشورمان در خاتمه ملاقاتهای مقدماتی به توضیح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. نماینده ایران در این مرحله کایل اسنایدر قهرمان المپیک و دنیا از آمریکا را با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله در یک کشتی زیبا با نتیجه 11 بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز دنیا از ایتالیا گذشت و راهی ملاقات فینال شد. حریف وی در این ملاقات حریف الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس است.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی ملاقات فینال شد. زارع در ملاقات خاتمهی به مصاف بیلال ماخوف قهرمان دنیا از روسیه می رود.

ملاقاتهای فینال اوزان فوق امشب برگزار می گردد.

مسابقات 8 وزن دیگر فردا (شنبه) برگزار می گردد که بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان 65 و 74 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 469

به "محمدیان و زارع فینالیست شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدیان و زارع فینالیست شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید