مهار آتش سوزی در بیمارستان امام خمینی و یک برج مسکونی

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران: آتش سوزی در محوطه بیرونی بیمارستان امام خمینی و یک برج مسکونی امروز توسط ماموران آتش نشانی مهار شد.

مهار آتش سوزی در بیمارستان امام خمینی و یک برج مسکونی

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران ، گفت: ساعت 9:56 آتش سوزی در یک سوله در حال ساخت در محوطه بیرونی بیمارستان امام خمینی به سامانه 125 اعلام و 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک سوله دو طبقه در حال ساخت بود که به دلیل بی احتیاطی کارگردان در فرایند جوشکاری، سقف این سوله دچار آتش سوزی شد و دود غلیظی را به وجود آورد. ماموران به سرعت وارد عملیات شدند و با مهار آتش این عملیات را در ساعت 10:53 به سرانجام رساندند. در این حادثه به کسی آسیب نرسید.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه اظهارات خود از وقوع یک آتش سوزی در یک برج مسکونی واقع در سعادت آباد اطلاع داد و گفت: ساعت 10:48 وقوع این حادثه به سامانه 125 اطلاع داده شد و اعزام سه ایستگاه به محل حادثه صورت گرفت. محل آتش سوزی طبقه نهم یک برج 12 طبقه با وسعت 120 متر بود.

وی ادامه داد: دود غلیظی طبقات ساختمان را دربر گرفته بود و ماموران آتش نشانی 5 نفر از افرادی که در این دود غلیظ محاصره شده بودند را به پشت بام منتقل کردند. آتش نشانان افرادی که دچار دود گرفتگی شده بودند را به عوامل اورژانس تحویل دادند و عملیات در ساعت 11:48 به سرانجام رسید.

ملکی همچنین از وقوع یک آتش سوزی در پاساژ فراوری کیف و کفش واقع در خیابان ظهیرالاسلام اطلاع داد و گفت: ساعت 1:13 بامداد این آتش سوزی به سامانه 125 اطلاع داده شد که طی آن 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک پاساژ 4 طبقه بود که بیش از 60 کارگاه فراوریی در آن وجود داشت اضافه نمود: آتش سوزی از کارتن های طبقه دوم شروع و دو کارگاه در طبقه سوم و دو کارگاه در طبقه چهارم را دربر گرفت. آتش در حال سرایت به کارگاه های دیگر بود که آتش نشانان مشغول عملیات شدند و 10 نفر از کارگران گرفتار در طبقات را نجات دادند.

به گفته ملکی، این عملیات در ساعت 4:19 بامداد بدون مصدوم به سرانجام رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 484

به "مهار آتش سوزی در بیمارستان امام خمینی و یک برج مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهار آتش سوزی در بیمارستان امام خمینی و یک برج مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید