دومین فیلمواره چشم هفتم در میراث برگزار می گردد

به گزارش مجله جهانگیر، دومین فیلمواره چشم هفتم در میراث با هدف تجلیل از تولیدکنندگان فیلمهای خبری با موضوع موزه و میراث فرهنگی ششم خردادماه در سالن تمدن موزه سینمای ایران برگزار می گردد.

دومین فیلمواره چشم هفتم در میراث برگزار می گردد

خبرنگاران و رسانه ها رکن اصلی آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه و ارزش گذاری و فرهنگ سازی در حوزه شناخت و حفاظت از داشته ها و مواریث فرهنگی هستند که در بسیاری از موارد نقش مهم آنها در حفظ و حراست از آثار گذشتگان و انتقال سالم آنها به نسل آینده مغفول می ماند.

به همین علت و به خاطر پاسداشت و قدردانی از خبرنگارانی که همواره سعی در بهبود شرایط نگهداری میراث فرهنگی داشته اند فیلمواره غیررقابتی چشم هفتم در میراث از سال گذشته با همکاری ایکوم ایران و موزه سینما برگزار گردید تا به این بهانه ضمن تقدیر از زحمات این قشر، عموم جامعه نیز با اهمیت کوشش آنها آشنا شوند.

خبرنگاران همه به یک میزان برای حفظ میراث فرهنگی کوشش می نمایند بنابراین نمی توان کار یکی را بر دیگری ارجح دانست و از همه کسانی که در این فیلمواره شرکت می نمایند، تقدیر می گردد.

بعلاوه سال جاری خبرنگاران رسانه های استان ها نیز در این فیلمواره شرکت نموده اند که این اقدام نشان دهنده اهمیت این مراسم است.

به این فیلمواره در سال آینده که سومین سال برگزاری آن خواهد بود، یک بخش جنبی برای نمایش فیلمهای بلند مستند با موضوع میراث فرهنگی و موزه اضافه خواهد شد تا بدین ترتیب علاوه بر تقدیر از خبرنگاران از مستندسازان علاقمند نیز تقدیر گردد.

ورود برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند روز شنبه ششم خردادماه 1402 از ساعت 16 تا 18 به سالن تمدن موزه سینما واقع در باغ فردوس مراجعه نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 2009

به "دومین فیلمواره چشم هفتم در میراث برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین فیلمواره چشم هفتم در میراث برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید