مشگین شهر به کانون گردشگری تفریحی و هیجانی کشور تبدیل می گردد

به گزارش مجله جهانگیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با بهره برداری از پروژه های در حال اجرا در مشگین شهر این شهرستان به کانون گردشگری تفریحی و هیجانی کشور تبدیل می گردد.

مشگین شهر به کانون گردشگری تفریحی و هیجانی کشور تبدیل می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، نادر فلاحی توضیح داد: مشگین شهر در دو حوزه طبیعت گردی و کشاورزی در سطح کشور به عنوان پایلوت انتخاب شده است که این خود ظرفیتی در راستای معرفی جاذبه های طبیعی این شهرستان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل بیان داشت: به طور قطع مشگین شهر با راه اندازی و بهره برداری از تله سیژ شابیل، آدرلند جبدرق، داغلار باغی لاهرود و لوتوس وله زیر در کنار پل معلق به کانون گردشگری تفریحی و هیجانی کشور تبدیل خواهد شد.

فلاحی ادامه داد: مشگین شهر همچنین جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیاری دارد که این موضوع می تواند مکملی بر توسعه طبیعت گردی و گردشگری هیجانی در این شهرستان باشد.

وی اضافه نمود: در این زمینه از فعالان بخش خصوصی در این حوزه در سطح شهرستان مشگین شهر درخواست داریم تا با معرفی هرچه بهتر این شهرستان در سطح ملی و بین المللی فعالیت پررنگ تری داشته باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 127

به "مشگین شهر به کانون گردشگری تفریحی و هیجانی کشور تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشگین شهر به کانون گردشگری تفریحی و هیجانی کشور تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید