مشارکت شهرداران هرمزگان برای حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران

به گزارش مجله جهانگیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: از تمام ظرفیت ها برای شرکت در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی استفاده می کنیم.

مشارکت شهرداران هرمزگان برای حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا با تور هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، نشست مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شهرداران شهرهای استان هرمزگان در مورد نحوه مشارکت شهرداری ها در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی امروز یکشنبه 6 بهمن ماه در سالن جلسات استانداری برگزار گردید.

رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره کل در حوزه های گردشگری و صنایع دستی گفت: در قدم اول، معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان را در دستور کار قرار دادیم و کتاب راهنمای گردشگران با این سیاست که توزیع گردشگر را در جای جای استان ببینیم، تغییر دادیم که به دنبال آن از تراکم جمعیت گردشگر در مناطق خاص کاسته شد.

او با اشاره به اینکه پرتال جامع گردشگری را به چهار زبان در استان طراحی نموده ایم، ادامه داد: همچنین جشنواره هرمزگان من را با هدف استفاده از ظرفیت هنرمندان و علاقه مندان به هنر عکاسی و فیلم مستند برگزار کردیم که سایتی در این خصوص طراحی شده و این سایت هم اکنون نیز فعال است و در هفته های آینده نیز مجددا فعال می گردد.

برومند اضافه نمود: برای معرفی استان با همکاری شهرداران استان، تور آشناسازی ویژه فعالان فضای مجازی و تورگردانان را به مدت هفت روز در استان برگزار کردیم.

او در مورد معرفی شهرهای صنایع دستی گفت: بندر لنگه و بهمنی را به عنوان شهرهای ملی گلابتون دوزی و حصیربافی معرفی کردیم که بندرلنگه به عنوان اولین شهر ملی گلابتون دوزی ثبت شد و به دنبال ثبت روستای بهمنی هستیم که امیدواریم این مهم به خاتمه برسد.

مدیر کل هرمزگان در مورد برنامه های پیش روی اداره کل در اسفند ماه امسال گفت: در اسفندماه جشنواره گردشگری دریایی را خواهیم داشت که از چهاردهم تا شانزدهم در سه محور موسیقی دریایی، غذاهای دریایی و بازیهای دریایی در بندرعباس برگزار می گردد.

او با اشاره به اینکه در تمامی نمایشگاههای برگزار گردیده در سطح کشور حضور داشته ایم، ادامه داد: بستری فراهم شده که در صورت تمایل شهرداری ها بتوانند در سیزدهمین جشنواره بین المللی گردشگری و صنایع دستی کشور در تهران شرکت نموده و پتانسیل های گردشگری و صنایع دستی خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دهند.

مدیر کل هرمزگان ضمن قدردانی از تعامل شهردارانی که سال گذشته در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری شرکت داشتند، اضافه نمود: هرمزگان ظرفیت های فراوانی در گردشگری و صنایع دستی دارد و ما در یک فضای رقابت بین استانها هستیم و باید بتوانیم از تمام ظرفیت های موجود برای شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی شرکت کنیم.

در خاتمه شهرداران شهرهای خمیر، فین، بنزرک، میناب، بندرکنگ، بندرلنگه، ابوموسی، رویدر، سیریک و بندرعباس برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی اعلام آمادگی کردند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 400

به "مشارکت شهرداران هرمزگان برای حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت شهرداران هرمزگان برای حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید