مرکز توسعه و ترویج صنایع دستی خلاق در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

به گزارش مجله جهانگیر، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از راه اندازی مرکز توسعه و ترویج صنایع دستی خلاق در استان خبر داد.

مرکز توسعه و ترویج صنایع دستی خلاق در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، حسین عباس زاده از راه اندازی مرکز توسعه و ترویج صنایع دستی خلاق در استان خبر داد.

وی افزود: امروزه خلاقیت و نوآوری از جمله اقداماتی است که می تواند در جذب مشتری و در اختیار دریافت بازار نقش اساسی را بر عهده دارد آن هم در دورانی که رقابت در بازار تولید بسیار بالاست این امر محصولات و تولیدات صنایع دستی را نیز تحت الشعاع خود قرار داده تا جایی که شاهد تسخیر بازارهای این حوزه توسط کشورهایی همچون چین، تایلند، مالزی و غیره در سراسر دنیا هستیم.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: به همین دلیل ایجاد مرکزی که بتواند نقش اساسی در ایده پردازی، خلاقیت و نوآوری صنایع دستی را ایفا کند، بسیار ضروری است، از این رو معاونت صنایع دستی خراسان جنوبی در صدد شناسایی صنعتگران جوان، خوش فکر و دارای ایده است تا بتواند نخستین مرکز توسعه و ترویج صنایع دستی خلاق را در استان راه اندازی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 555

به "مرکز توسعه و ترویج صنایع دستی خلاق در خراسان جنوبی راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز توسعه و ترویج صنایع دستی خلاق در خراسان جنوبی راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید