سفر رییسان فدراسیون جهانی و آسیایی سپک تاکرا به تهران

به گزارش مجله جهانگیر، رییس انجمن سپک تاکرای کشورمان گفت: در سفر اخیر به بانکوک با رییس فدراسیون جهانی سپک تاکرا و دیگر مقامات کنفدراسیون آسیا مذاکرات خوبی انجام شد که مقرر شد آن ها به منظور تاسیس دفتر آسیای میانه در تهران، اواخر بهمن ماه امسال به کشورمان سفر کنند.

سفر رییسان فدراسیون جهانی و آسیایی سپک تاکرا به تهران

به گزارش خبرنگاران، سهراب آزاد، عضو کمیته انضباطی فدراسیون جهانی و نایب رییس کنفدراسیون آسیا در گفت وگویی با سایت خبری فدراسیون انجمن های ورزشی، اضافه نمود: پس از اتمام جلسه کمیته انضباطی فدراسیون جهانی که در بانکوک برگزار شد، نشست مفیدی با چاروک آری چاکاران رییس فدراسیون جهانی، عبدالحلیم بن قادر رییس کنفدراسیون آسیا و دبیرکل فدراسیون جهانی و دیگر مقامات این کنفدراسیون داشتم که خوشبختانه رضایت بخش بود.

او اضافه نمود: بنده علاوه بر حضور در جلسه انضباطی فدراسیون جهانی، به عنوان کننده رییس فدراسیون انجمن های ورزشی به منظور مذاکره در راستای راه اندازی دفتر آسیای میانه با موضوع ایران، نیز به تایلند رفتم. مقرر شد که این مسوولان روزهای 29 بهمن تا اول اسفند به مدت سه روز در تهران حضور داشته باشند و دفتر سپک تاکرای آسیای میانه را افتتاح کنند.

آزاد در ادامه گفت: محمد علیپور به عنوان رییس سپک تاکرای آسیای میانه منصوب شده و نشست تهران به منظور راه اندازی دفتر و هم چنین بحث و تبادل نظر در راستای بسط و گسترش سپک تاکرا در این منطقه خواهد بود. در این زمینه آقایان چاروک و بن قادر به همراه دیگر مسوولان فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا به کشورمان سفر خواهند کرد.

این عضو کمیته انضباطی فدراسیون جهانی سپک تاکرا درباره نشست اخیر که برای رسیدگی به تخلفات تیم ملی مالزی صورت گرفت، شرح داد: این تیم در فینال بخش تیم ایونت برابر تایلند در جام جهانی 2016 بانکوک، به سبب اعتراض به رای داوران حاضر به ادامه بازی نشد و در واقع دیدار نهایی نیمه تمام ماند. نشست اخیر اعضای انضباطی فدراسیون جهانی به همین منظور برگزار شد و پس از مشاهده فیلم مشخص شد که اعتراض تیم ملی مالزی وارد نبود و حتی افراد خاطی که در جلسه حضور داشتند آن را پذیرفته و عذرخواهی کردند.

رییس انجمن سپک تاکرا اضافه نمود: در سرانجام این نشست، سرمربی، مربی و مدیر تیم ملی مالزی هر کدام به مبلغ چهار هزار دلار جریمه نقدی و شش ماه تعلیق محکوم شدند و بازیکنان خاطی نیز هرکدام به مبلغ دو هزار دلار و سه ماه تعلیق جریمه شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 117

به "سفر رییسان فدراسیون جهانی و آسیایی سپک تاکرا به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رییسان فدراسیون جهانی و آسیایی سپک تاکرا به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید