ما بهترین مهندسین ساختمانسازی را داریم، چینی ها امتحان خود را در آزاد راه تهران ، شمال پس دادند

به گزارش مجله جهانگیر، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: کشور ما در حوزه دانش فنی از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و هیچ نیازی به حضور کشورهای خارجی برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی نداریم.

ما بهترین مهندسین ساختمانسازی را داریم، چینی ها امتحان خود را در آزاد راه تهران ، شمال پس دادند

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اخبار مطروحه در مورد مشارکت چینی ها برای اجرای قانون جهش فراوری مسکن بیان نمود: مهندسین کشور ما در حوزه ساختمان سازی جزو مهندسین برتر دنیا هستند. در حوزه دانش فنی نیز از تخصص بالایی برخوردار بوده و حتی صادر نماینده آن به سایر کشورها نیز هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده برای اجرای قانون جهش فراوری مسکن نیز هیچ نیازی به حضور چینی ها نداریم چراکه شرکت های داخلی ما و مهندسین ما از توانمندی بالایی برخوردار بوده و می توانند به خوبی این قانون را اجرایی نمایند. زمانی که ما هم دانش فنی و هم نیروی کار متخصص داریم چرا باید مدیریت خود را به دست چینی ها بدهیم؟

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: در بحث ساخت آزادراه تهران به شمال چینی ها امتحان خود را پس دادند و حال چرا دوباره باید آن ها در حوزه ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی وارد کنیم؟ ما باید متکی به دانش و ظرفیت های درونی خودمان باشیم.

وی در ادامه تاکید نمود: چرا باید کشورهای خارجی را مجددا در پروژه های عمرانی خود وارد کنیم که در تحریم ها کار را نیمه کاره رها نموده و پروژه ها ناتمام بر روی زمین بماند؟ ما از توانایی لازم برای اجرای قانون جهش فراوری مسکن برخوردار بوده و نیازی به حضور کشورهای خارجی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1635

به "ما بهترین مهندسین ساختمانسازی را داریم، چینی ها امتحان خود را در آزاد راه تهران ، شمال پس دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ما بهترین مهندسین ساختمانسازی را داریم، چینی ها امتحان خود را در آزاد راه تهران ، شمال پس دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید