لیگ جهانی کاراته وان لیسون، صعود مقتدرانه کاپیتان پورشیب به دیدار نهایی

به گزارش مجله جهانگیر، کاپیتان تیم ملی کاراته با برتری مقابل تمامی رقبای خود به دیدار نهایی وزن 84- کیلوگرم لیگ جهانی کاراته وان لیسبون راه یافت.

لیگ جهانی کاراته وان لیسون، صعود مقتدرانه کاپیتان پورشیب به دیدار نهایی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ جهانی کاراته وان پرتغال از روز گذشته (جمعه - 10 اردیبهشت ماه) با حضور 769 کاراته کا از 87 کشور جهان در لیسبون آغاز شد.

در دومین روز این مسابقات و در رقابت های وزن 84- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه 10 بر صفر از سد ولاد ایورگا از رومانی گذشت.

کاپیتان تیم ملی در دور سوم پس از تساوی یک-یک مقابل آندری توروشانکو از اوکراین، در هانتی(رای داوران) به رجحان رسید. او در دور چهارم نیز پس از تساوی 3-3 مقابل والری چوبوتار از اوکراین، باز هم در هانتی(رای داوران) به رجحان رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

پورشیب در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه مقتدرانه 5 بر صفر از سد فاروق عبدالسلام از فرانسه گذشت و به دیدار نهایی راه یافت تا فردا(یکشنبه-12 اردیبهشت ماه) به مصاف ریتارو آراگا از ژاپن برود.

پیش از این و در رقابت های امروز، رزیتا علیپور به دیدار رده بندی وزن 61- کیلوگرم راه یافت و روز گذشته نیز بهمن عسگری در وزن 75- کیلوگرم فینالیست شد و سارا بهمنیار به دیدار رده بندی وزن 50- کیلوگرم صعود و سهمیه المپیک خود را قطعی کرد.

در ادامه مسابقات امروز،سجاد گنج زاده در وزن 84+ و حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

رقابت های لیگ جهانی کاراته وان لیسبون آخرین مرحله از مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو از طریق رنکینگ فدراسیون جهانی است و به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: jahangirrazmi.ir شناسه مطلب: 1379

به "لیگ جهانی کاراته وان لیسون، صعود مقتدرانه کاپیتان پورشیب به دیدار نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان لیسون، صعود مقتدرانه کاپیتان پورشیب به دیدار نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید